tomado Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 Jag har målat 7 små ansikten och nu vill jag ge dom namn men jag vet inte vad som passar... :S Kanske det blir lättare om jag postar doms personlighet? :S En nyfiken Två stöddiga En som vet typ allt En lat En lite taskig En med kort stubin som man säger Snälla kom på namn! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet oktober 31, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 Ett namn hittat! Det var för den som vet allt typ. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 dom 2 stöddiga är ju självklara! Siv o Viv, underbart! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 om du la upp bilderna skulle det va lite lättare...=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Tack Kenshin! Jag kanske ändrar uttalet på Siv o Viv så kanske det blir ännu bättre.Jag vet Ikkari det är bara det att jag har ingen scanner. (!) Förresten är flera av dom fula. (!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 okej....föresten...killar eller tjejer?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 okej....föresten...killar eller tjejer?? Eh, ja det kunde ju vara bra och veta :) Men siv o Viv kan du T.ex ändra till Si o Vi XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Det är bara killar faktist (!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Mucleranto Lipsissli Ryoula Fruntklas ja lite från mej eheh Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 2, 2004 Tack så himla mycket ThoseN! :D ;) :D :D :D :D :D :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 2, 2004 Anmäl Share Skrivet november 2, 2004 HAHAHA.. tycker du om dom jag bara skrev lite hehe ;). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 2, 2004 Anmäl Share Skrivet november 2, 2004 Fruntklas? hahaha, XD! indeed! men Ruso tycker jag är fint :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 2, 2004 Jag har redan skrivit i en annan tråd länken till bilden men jag tar den här med :D Länk: http://www.deviantart.com/view/11944734/ (kom ihåg att jag är nybörjare på att måla så det är ju inte världens snyggaste precis) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 2, 2004 Anmäl Share Skrivet november 2, 2004 Jag har redan skrivit i en annan tråd länken till bildenmen jag tar den här med :D Länk: http://www.deviantart.com/view/11944734/ (kom ihåg att jag är nybörjare på att måla så det är ju inte världens snyggaste precis) Gud vad jag känner mej hedrad att du har tagit Si o Vi :D Fina ansikten oxå. Men det skulle vara kul och se dom i oprofil. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 3, 2004 Anmäl Share Skrivet november 3, 2004 Ryola var snyggast tycker ja du tecknar bra för o vara 95 tycker jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 3, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 3, 2004 Okej, eftersom Kenshin(säkert flera andra också)ville att jag skulle måla dom i oprofil.Därför ger jag er ett uppdrag, Säg vem av dom jag ska måla i oprofil så ska jag göra det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg