ainat Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 Bilden blev nog ingen höjdare men den är nog en förbättring gentemot mina gamla bilder som vanligt är det bara att kritisera så jag vet vad jag ska göra bättre nästa gång Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 Den här bilden var mycket bättre än den förra! Fortsätt så här så blir det jättebra :) meow ~~ :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 bra ritat....utom en (elle två) sak...vägen hon springer på...ser ut att vara väldigt brant...platta ut den så blir den ännu bättre...och, inte för attt ja är en expert, ta bort ringaran i rengnet..skulle bli snyggare utan...(skulle ja tro) =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Hmm, sant, just vägen och ringarna i regnet gör att bilden ser lite mysko ut men annars va det bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Träna på perspektiv mycket men du har redan gjort framsteg mycke bättre en dina andra bilder ja lovar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Hon är väldigt bredaxlad och har väldigt maskulina ben.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ainat Skrivet november 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 2, 2004 Såhär i efterhand kanske det inte var så smart att lägga ner 3 timmars arbete på karaktären och bara 15 minuter på omgivningen nåja nu vet jag det tills nästa gång XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 2, 2004 Anmäl Share Skrivet november 2, 2004 Ja det är klart lägg ner tid på bilden tills du blir nöjd me den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg