ThoseN Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 Världens bästa megaman spel enligt mej nån som tycker samma? Men det här har iförsej inte släppts i sverige en men en då det är KANON bra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 Vadå? Det släpptes ju till GBA för jättelängesen ju. Köpte det direkt när jag såg det. Du kanske menade SNES versionen? Det är ett bra spel men jag tycker att De första tre klassiska spelen och spelen i "Zero" serien är bäst. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 Det är ett fantastiskt bra spel, men inte det bästa i serien. Men jag blir lite sur att man kan vara Bass, varför vara honom är man kunde ha vara Protoman?!? Vet ni vad de borde göra? De borde göra en ny serie där man får gå igenom originalserien, fast i Protomans perspektiv. Att följa vad han gjorde efter Megaman 3, och hans räddning av Kalinka. Och självfallet komma till undsättning för både Megaman, Roll och Dr. Light. Det skulle vara toppen!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Japp Japs snes versionen.Tänkte köpa de till gba på www.tradera.se men det var dyrt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet november 2, 2004 Anmäl Share Skrivet november 2, 2004 http://www.webhallen.com/prod.php?id=13374 Bra och väldigt billigt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 2, 2004 Mmm webhallen har många saker som är biliga tex Mega man & Bass som du sa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keitaro Skrivet januari 10, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2005 Undrar hur det skulle se ut om man gjorde ett beat'em up spel med bara megaman karaktärer? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet januari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2005 Undrar hur det skulle se ut om man gjorde ett beat'em up spel med bara megaman karaktärer? Det finns ju redan, Megaman power battle om jag inte minns fel Screenshoot ,Woodmans vs Protoman Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keitaro Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Undrar hur det skulle se ut om man gjorde ett beat'em up spel med bara megaman karaktärer? Det finns ju redan, Megaman power battle om jag inte minns fel Screenshoot ,Woodmans vs Protoman Jo jag känner till det spelet. Men jag syftade på ett fightingspel som är lite mer likt street fighter Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 Det närmsta du kommer det är Marvel Vs Capcom och Capcom Vs SNK. I Marvel Vs Capcom kan man spela som Megaman (eller Roll om man är snitsig) och i Capcom Vs SNK kan man spela som Zero från RMZ serien. (tror att man kunde spela som Ciel också men är inte säker) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 INSERTCOIN INSETCOIN Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet januari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2005 Det närmsta du kommer det är Marvel Vs Capcom och Capcom Vs SNK. I Marvel Vs Capcom kan man spela som Megaman (eller Roll om man är snitsig) och i Capcom Vs SNK kan man spela som Zero från RMZ serien. (tror att man kunde spela som Ciel också men är inte säker) Nejnejnej, i CvS-spelen kan man inte vara någon Megaman-karaktär, däremot i SNK vs. Capcom kan man vara Zero! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet januari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 25, 2005 Det närmsta du kommer det är Marvel Vs Capcom och Capcom Vs SNK. I Marvel Vs Capcom kan man spela som Megaman (eller Roll om man är snitsig) och i Capcom Vs SNK kan man spela som Zero från RMZ serien. (tror att man kunde spela som Ciel också men är inte säker) Nejnejnej, i CvS-spelen kan man inte vara någon Megaman-karaktär, däremot i SNK vs. Capcom kan man vara Zero! Det var det här spelet jag syftade på: I det kan man också spela som Roll. Blandar ihop SvC och CvS X.x Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg