Hellis Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 1 OP 2 DB 3 Yu-Gi-Oh Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yami Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 Yu-Gi-Oh SJÄLVFALLET! :D Har läst alla utkommna mangas på Japanska nu och de är verkligen helt underbara DOCK är den inte alls bra översatt på engelska/svenska det är skamligt dåligt. Ush för översatt! X( Är en av de första i Sverige som sett YGO vad jag vet då jag började läsa den japanska shonen jump precis importerad från Japan. Är ett megastort YGO fans och har allt som är värt att äga. Automatisk Duel Disk(räknar ut skada själv!), YGO Standie, Japanska orginal kallendrar ja jag har ALLT som är värt att äga! *grins* PS: Har alla utkommna avsnitt på DVD(japanska!) och senare i säsong 5-6 så jävlar vad bra den blir! DEN SOM VISAS PÅ SVENSK TV SKALL INTE SÄNDAS ENS, DEN ÄR BARA TILL FÖR ATT SÄLJA KORTEN! *bara så alla vet* DUBBNING SUGER! (det är säsongerna efter dem som är bra!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 okej.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filip_brink Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 1. DRAGON BALL 2. One Piece 3. Yu-Gi-Oh! Ganska svårt att välja mellan 2:an och 3:an. Men DB är lätt en 1:a. Akira Toriyama har tecknat och gjort den så bra. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 1. OP 2. DB 5 Y-G-O skulle du frågat mig får 1½ år sedan 1.DB 2.OP 3 Y-G-O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet januari 15, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2005 1. Dragonball 2. One Piece (har inte sett men verkar bättre än Yu-gi-oh) 3. Yu-gi-oh Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Degskalle Skrivet januari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2005 Suck, aja 1. One Piece 2. Dragonball Och jag tänker inte ens nämna den sista... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 20, 2005 1.One Piece(för dess grymma handling) 2.Yu-gi-oh!(bara för mangan inte reklam-animen) 3.Dragonball(inget för mig längre) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marcus_ruffy Skrivet januari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2005 1 one piece :D 2 yu-gi-oh :P 3 dbz >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Felix Skrivet januari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 24, 2005 1. One Piece (as bra) 2. Dragonball(den första) 3. Yu-GI-OH (bra) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kurosaki Skrivet januari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 26, 2005 One Piece :D Dragonball :) Yu-Gi-Oh :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Philomene Skrivet januari 27, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 27, 2005 1. One Piece 2. Dragonball (1)3. Yu-Gi-Oh Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wrathchild Skrivet januari 30, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2005 1. one piece 2. one piece 3. one piece Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Momo Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Dragon ball helt klart! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Underline Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 ;) 1. One Piece :P 2. Yo-Gi-Oh B) 3. Dragonball ;) Dragonball e itte soo bra... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AndY Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 One Piece Dragon Ball Yo-Gi-Oh Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halullu Skrivet februari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 6, 2005 1. One Piece 2. Dragonball 3. Yu Gi Oh (eftersom att den blir mer och mer pokémon lik efter volym 9 usch) >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AT-Orhan Skrivet februari 11, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 11, 2005 1.Yu-Gi-Oh! :D 2.One Piece 3.Dragon Ball.. >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beet Skrivet februari 16, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2005 Anser att Dragon Ball mest består av enorma lasrar och strider som sträcker sig över hela 5 volymer. Sen att allt upprepar sig, det kommer en riktigt ful snubbe som spöar allt, Goku tränar stenhårt å spöar fulingen, plötsligt en vecka senare kommer en dubbelt så ful snubbe och spöar Goku, Goku tränar en stund och sedan efter 3 volymer är fulingen spöad, och så vidare. Däremot älskar jag One Piece så den kommer väll högst upp på min lista. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 Anser att Dragon Ball mest består av enorma lasrar och strider som sträcker sig över hela 5 volymer. Ja, visst är det häftigt?! Ååh, är det bara jag som faktiskt uppskattar DBZ här? Mmm, vad jag älskar slutet på DBGT när man får se hela "resumén" av hela serien! Nästan så att jag önskar att jag hade varit en japan som hade följt serien från avsnitt ett. Då skulle jag ha gråtit av nostalgi! Nu får jag vänta några år. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 17, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 17, 2005 1. One piece 2. Dragonball 3. (har inte sett yu-gi-oh) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aki Skrivet december 17, 2005 Anmäl Share Skrivet december 17, 2005 1. DB 2. OP 3. Yu-Gi-Oh! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet december 17, 2005 Anmäl Share Skrivet december 17, 2005 1.One piece :D 2.yu-gi-oh 3.dragonball Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farore Skrivet december 17, 2005 Anmäl Share Skrivet december 17, 2005 1. One Piece 2. Dragonball 3. Yu-Gi-Oh! Hade väldigt svårt att bestämma mig om One Piece och DB, men det blev som det blev! :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lolonoa_Zoro_93 Skrivet december 31, 2005 Anmäl Share Skrivet december 31, 2005 One Piece! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg