thakandymahn Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 Blanda annat tycker jag att Yugi är lite för feminim, det känns som om han är överkänslig... Har iof varken läst eller sett hela serien.... Dragonball tycker jag handlar för mkt om typ: "jag känner kraften". Gillar inte de typerna av serien helt enkelt... men detta är ju bara det jag tycker om dom. Kanske är jag något för gammal för dom, eller nåt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 Blanda annat tycker jag att Yugi är lite för feminim, det känns som om han är överkänslig... Har iof varken läst eller sett hela serien....Dragonball tycker jag handlar för mkt om typ: "jag känner kraften". Gillar inte de typerna av serien helt enkelt... men detta är ju bara det jag tycker om dem. Kanske är jag något för gammal för dem, eller nåt. Håller med dig när det gäller DragonBall Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 1. Yu-Gi-Oh 2. DB 3. OP (har inte läst dem och kommer inte heller att göra det) Kan inte heller fatta varför alla placerar Yu-Gi-Oh på sista plats (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Jag kan nog inte säga vilken jag föredrar före de andra eftersom jag knappt läst något alls från One Piece och har bara läst så mycket Yu-Gi-Oh som är i första numret av Shonen Jump. Men Dragonball är härlig. (Z också. Jag menar, älskar man stora "lasrar", feta bomber och stora explosioner som jag så måste man ju gilla DBZ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Dragonball är den enda som jag har läst som manga och jag lästa bara tills att det blir DBZ då jag vet att serien blir för mycket vid det laget. Så jag antar att jag får säga att DragonBall är den bästa av dem tre. Visst jag har lästa första Shonen Jump och därmed lite Yu-Gi-Oh! och visst det verkar lite intressant men jag har en känsla av vart Yu-gi-oh! är påväg och jag fruktar att det är in i låg-mellan stadiet barnens klor. One Piece har jag bara sett del 1-3 i Anime format, jag planerar att se mer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AIe Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 1. One Piece 2. Dragon Ball 3. - inte läst Gillar karaktärerna i OP och den har en skön humor som passar mig perfekt. En skälvklar 1:a. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 Alla är lika Roliga Spänade och ger mig en bra dag^^ One piece har jag set 150 Asnit ^^ men jag har tänkt ¨ att see alla jag har set 216 asnit av Yu-Gi-Oh! ^^ och den sista har jag sett 267 asnit^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apekatt Skrivet november 18, 2004 Anmäl Share Skrivet november 18, 2004 1.One Piece 2.DNAngel (komigen, man får väl välja den ändå) . . 11. Yu-Gi-Oh! . . . . . . . . 147. Dragonball (efter volym 10 iallafall) Meh! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AndreaX Skrivet november 24, 2004 Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 för mig e det: 1. dragon Ball :D 2. One Piece :) . . . . . . . . . . . . . . . 100000000000000000000. yo-gi-oh >:) :( >:) :( >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vegeta Skrivet november 24, 2004 Anmäl Share Skrivet november 24, 2004 1 Dragonball/Yu-Gi-Oh! (kunde inte bestäma mig) One piece har jag ej läst..( Verkar inte så jätte bra :S ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aki Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 :D Dragonball :) Yu-Gi-Oh! :( One Piece DragonBall: Den första och bästa mangan jag läst bland kanske femton olika. Första delen är klart bäst! Har alla 42... Yu-Gi-Oh!: Den är faktiskt ganska jämn med One Piece fast den är helt ny. Jag gillar inte kapitel 61 och mer av mangan, men hittills är den bra. Har alla 4... One Piece: Rätt bra, men jag gillar inte den här krigs-perioden som går nu. Har alla 21. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 :D Dragonball :D One piece :D YU-GI-OH Dragonball:Bra manga och var den första jag läste men animen är inte så bra. One piece:Kanske min favorit manga just nu,vet inte riktigt. YU-GI-OH!:Verkar väldigt bra och kortspelet verkar vara roligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Natima Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Okej, vem är bäst i 1 2 3 ordning. :S [/img] 1. Yu-gi-oh 2. Dragon ball 3. One blabla la. :( men Tokyo Mew Mew e ändå en av dom bästa och Beybalde å Dn Angel :P Nån som håller mee?? XD kraaam Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Okej, vem är bäst i 1 2 3 ordning. :S [/img] 1. Yu-gi-oh 2. Dragon ball 3. One blabla la. :( men Tokyo Mew Mew e ändå en av dom bästa och Beybalde å Dn Angel :P Nån som håller mee?? XD kraaam Håller med ganska mycket men one piece är bra! >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon_knight Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 1.One Piece 2.Dragonball 3.Yugioh Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet december 9, 2004 Anmäl Share Skrivet december 9, 2004 1. One Piece 2. Hmm...svårt.DragonBall,måste jag faktiskt säga. 3. Yu-Gi-Oh.Animen är jäkligt mycket nättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boo Skrivet december 10, 2004 Anmäl Share Skrivet december 10, 2004 1. Dragonball 2. Yo-Gi-Oh 3. One Piece Shaman king och Sandland är också bra, eller hur? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dawwe Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 1.One Piece 2.Dragon Ball 3.Yu-Gi-Oh! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 1: One Piece/ Dragon Ball 2: yu-gi-oh. klart sämst Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tank Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 1. One Piece 2. Dragon Ball 3. Yu-Gi-Oh! har endast läst del ett + det som kommit ut i Shonen Jump av Yu-Gi-Oh! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 19, 2004 Anmäl Share Skrivet december 19, 2004 1. one piece 2. dragon ball 3..... inte yu-gi-oh i alla fall vill inte skit förklara yu-gi-oh, har läst sämre mangor... men jag tyckr att den inte hör till dem bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 1.One Piece 2.Dragon Ball 3.Yu-Gi-OH! Håller med Zimeon här faktist serien var kul tills dom började spela kort... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chiia Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 1: Yu-Gi-Oh 2:Dragon Ball (Z) 3:One Piece Visst är det drygt i Yu-Gi-Oh ibland men det är rätt spännande... Och One piece har jag aldrig sett... _____________ Your game! Your rule! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stollen Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 1,Dragonball 2,One Piece 3,Aftonbladet 4,Stekflott 5, Sug-ih-oh Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shonen Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 1: Dragonball 2: Hunterxhunter 3: Naruto Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg