ZEBBE Skrivet oktober 29, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2004 Okej, vem är bäst i 1 2 3 ordning. :S [/img] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet oktober 29, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2004 menar du inte "vilken"? säger att 1. dragonball 2. yu-gi-oh 3. one piece har bara läste lite av dom 2 översta och inget alls av one piece. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet oktober 29, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2004 1. One Piece 2.Dragonball 3.Yu-Gi-Oh hade svårt att bestämma mig om DB var bättre än OP, men de slutade att ja tog OP. OP ger mej mer läs glädje än DB, fast DB är redigt bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet oktober 29, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2004 har inte läst någon av dom... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet oktober 29, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2004 Yu-Gi-Oh! Dragonball (jag har inte läst one piece än så jag placerar den sist såklart) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 Rent genrebildande är Dragonball utan tvekan nummer ett. Men skall man bedöma efter ren komplexitetsgrad och blandning av olika stilar och faktiskt rent litterärt ligger One Piece i en helt annan liga än de andra två. Varenda jäkla lilla bifigur har sitt unika utseende, sitt unika sätt att bete sig och sitt unika sätt att snacka på. Odas förmåga att skapa knäppa figurer vet inga gränser. Jag tror inte han själv är medveten om hur sanslöst avancerat hans verk egentligen är på den punkten. Kanske är jag jävig för att jag av naturliga skäl har djupdykt i just One Piece, men jag skulle vilja se den serie som har lyckats få fram ett så vansinnigt stort persongalleri i vilket varje figur faktiskt har en unik stil. YuGiOh tyckte jag var helkul ända tills de började spela kort. Därefter känns den mest som reklam för spelkorten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 1. One piece 2. Dragonball 3. Yu-Gi-Oh! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swan Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 1 Dragonball 2 One Piece 3 Yu-Gi-Oh Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 1. One Piece/ Yu-gi-oh 2. Navelludd 3. Baconflott 4. Dragonball Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ivan Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 1. One Piece/ Yu-gi-oh2. Navelludd 3. Baconflott 4. Dragonball vad var det där??? men nu till listan: 1:yu-gi-oh 2:dragonball 3:one piece (pga. att jag inte har läst den) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 1. One Piece/ Yu-gi-oh2. Navelludd 3. Baconflott 4. Dragonball va menar du med Navelludd och Baconflott? fanns bara Dragonball, One Piece och Yu-Gi-Oh att välja mellan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 1. Dragonball 2.Yu-Gi-Oh 3.Oe Piece Men Ivan och Zaku, RockmanZero är bara konstig. Det är ju sant det som hon har som signatur ju fast jag är konstig minst upp till 9999%.. Det vet ju alla, väl? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 1. One Piece/ Yu-gi-oh2. Navelludd 3. Baconflott 4. Dragonball Du menar alltså att du föredrar navelludd istället för dragonball? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 Antagligen menar hon det.... Min åsikt om saken: 1 One Piece 2 Dragonball 3 Yu-Gi-Oh(har ej läst) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 1. One Piece 2. Dragonball 79. Yu-Gi-Oh Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet november 1, 2004 Anmäl Share Skrivet november 1, 2004 va menar du med Navelludd och Baconflott? Jag försökte att på ett lite skämtsamt sätt säga att jag verkligen ogillar Dragonball. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet november 2, 2004 Anmäl Share Skrivet november 2, 2004 1. One Piece 2. Dragon Ball 3. Yu-Gi-Oh! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet november 3, 2004 Anmäl Share Skrivet november 3, 2004 1:Dregonball 2:One-piece 3:Yu-Gi-Oh Yugioh kommer på en klen sistaplats, den är så dålig at man skulle kunna tortera folk med den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet november 3, 2004 Anmäl Share Skrivet november 3, 2004 1. One Piece 2. - Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thakandymahn Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 1. One piece 2. ingen 3. ingen tycker att både DB och Yu-Gi-Oh är lite gay.... :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZEBBE Skrivet november 7, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 Jag har läst 4 Yu-Gi-Oh! böcker. ( alla än så länge ) 6 st One Piece. Alla ( 42 st ) Dragonball. Min 1,2 och 3 är nu....... 1.One piece. 2.Yu-Gi-Oh! 3.Dragonball. Jag fattar inte vad du menar med att säga att Dragonball & Yu-Gi-Oh! är lite "gayiga". :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 tycker att både DB och Yu-Gi-Oh är lite gay.... Ja, det skulle vara intressant att veta vad du bygger det på. Eller ska man inte ta dig på orden riktigt kanske? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 OP... DB e så tråkig o den dära andra har ja inte läst o planerar inte o gö de heller... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bone Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 Med tanke på att alla tre är bland det skräpigaste jag läst på papper så känns det omöjligt att rangordna dem. Ni får nöja er med att jag tycker att alla är lika dåliga och psykiskt dekadenta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet november 8, 2004 Anmäl Share Skrivet november 8, 2004 Yu-Gi-Oh!Dragonball (jag har inte läst one piece än så jag placerar den sist såklart) Köpte volym 1-5 av one piece förut och läste dem och efter att ha läst dem är de en klar etta så listan är ändrad för mig, om någon nu bryr sig om att läsa detta :P 1. One Piece, helt klart. 2. Yu-Gi-Oh! 3. Dragon Ball Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg