Hero Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 e de någon mera en jag som ska dit? till göteborg på anime mässan? varenda snubbe jag har frågat har bara sagt något i stil med: "anime mässa i gbg, det visste jag inte, när?" eller... "vaa?? e de en anime mässa i gbg??" e det ingen mera än jag som vet? kommer ju bli rätt tomt annars....synd....jag hade ju hoppats på en massa folk!! antar att jag bara har haft ren otur....men nu har ni ju chansen att skriva på denna tråden då om ni ska dit!! vad förväntar ni er? vad hoppas ni ska finnas att göra där? Ha det super bra alla anime fans!! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 Ehum.. Vad för mässa? Nämn gärna namn.. Plats.. etc :) Om det finns någon hemsida etc :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nerobelez Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 Du skulle ju kunna ge lite mer info, som när var pris osv. Om den ligger på en tid som passar mig så är det fullt möjligt att jag tar tåget eller bussen till GBG. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 du menar den på animanga sidan? jag skulle gärna vilja gå :/ men det e min födelsedag då >_< och jag får storbesök... ;_; men jag e glad ändå Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hero Skrivet april 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 Mässan kommer att äga rum den 10-11 april någonstans i Göteborg....vet inte än exakt var....men det lär jag väl få reda på snart!! Om ni vill veta mer så tycker jag att ni borde gå in på Animanga och kolla upp det!! =) Inträdet kostar ca 100 kr....väldigt billigt faktiskt....men ni måste beställa biljetterna först innan ni går dit....hoppas det finns några kvar så att ni oxå kan komma!! ^^ Hoppas ni syns där....ha det jätte bra!! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hero Skrivet april 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 hahaha... alvarligt Patrioil... fyller du år då? =) Det gör nämligen jag oxå... den 11 april... blir 18 år!! ^^ Min farsa får betala hela grejen... min födelsedags present ungifär....haha!! ^^ Synd att du inte kan komma.... hade sätt fram imot att träffa dig!! ^^ Ha det jätte bra!! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 hehe :)* sett fram emot att träffa mig? Jag fyller år den 14 April, men min pojkvän kommer den trettonde, och sen kommer en vän från Finland nästa dag :/ Jag fyller också 18 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hero Skrivet april 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 Japp.... de e alltid roligt att träffa nya anime fans och snacka lite med dom!! ^^ Hoppas att du får det kul iaf!! :) Ha det jätte bra!! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ninjagai Skrivet april 3, 2004 Anmäl Share Skrivet april 3, 2004 Äsch, hade gärna kommit dit, men har det jäkligt snålt med pengar just nu. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet april 3, 2004 Anmäl Share Skrivet april 3, 2004 Kan inte komma dock.. Götet ligger ungefär 35 mil härifrån, och dessutom visar de ju bara anime >__< Inga roliga tecknar tävlingar eller spel.. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 3, 2004 Anmäl Share Skrivet april 3, 2004 Orka åka till Göteborg.. Det är ju nära på 100mil dit! Och bara för en mässa? I don't think so... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hero Skrivet april 3, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 3, 2004 Johanz sa: Kan inte komma dock.. Götet ligger ungefär 35 mil härifrån, och dessutom visar de ju bara anime >__< Inga roliga tecknar tävlingar eller spel.. :S joo....dom kommer att ha en tecknings tävling där!! ^^ och dom kommer att visa spel oxå, vet inte om dom kommer att visa nya, men man kommer att kunna spela där iaf! =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 3, 2004 Anmäl Share Skrivet april 3, 2004 Låter som något för Rockman och Gorendez Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet april 3, 2004 Anmäl Share Skrivet april 3, 2004 Hero sa: Johanz sa: Kan inte komma dock.. Götet ligger ungefär 35 mil härifrån, och dessutom visar de ju bara anime >__< Inga roliga tecknar tävlingar eller spel.. :S joo....dom kommer att ha en tecknings tävling där!! ^^ och dom kommer att visa spel oxå, vet inte om dom kommer att visa nya, men man kommer att kunna spela där iaf! =) Stod inte på hemsidan iaf... :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hero Skrivet april 3, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 3, 2004 Johanz sa: Hero sa: Johanz sa: Kan inte komma dock.. Götet ligger ungefär 35 mil härifrån, och dessutom visar de ju bara anime >__< Inga roliga tecknar tävlingar eller spel.. :S joo....dom kommer att ha en tecknings tävling där!! ^^ och dom kommer att visa spel oxå, vet inte om dom kommer att visa nya, men man kommer att kunna spela där iaf! =) Stod inte på hemsidan iaf... :| Nej jag vet! Deras information på sidan e tyärr inte den bästa! Men det kommer dom, det e vad jag har hört iaf! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oscuro Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 är det någon som har en url till arrangörens hemsida eller någon sida med lite nyttig information om mässan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hero Skrivet april 4, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 japp.. det är bara till att kolla på "animanga.nu"! där lär du nog hitta den info du söker! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 mässa? det är väl så långt ifrån en mässa som det kan bli. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hero Skrivet april 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 Nja, inte riktigt. Dom kommer att visa spel där, och man kommer att kunna spela spel där om man vill det. Sedan pratas det om en rit tävling, och en masskerad. Säkert en massa andra roliga grejor där oxå! :) Så, jo, jag tycker nog att man kan kalla det en mässa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg