Doddis Skrivet oktober 27, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2004 Här är en bild av mig igen: gärna lite kritik :) och ebba jag vet att du tycker den är söt =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet oktober 27, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2004 mm, den var söt. det är bra att du lägger ned tid på detaljer på figuren, men bakgrunden var inte alltför detaljerad. och perspektivet var kanske lite för knepigt för dig... pröva en annan vinkel, så ser det nog bättre ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 27, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2004 vet att perspektivet ser lite flummit ut. Jag håller på med en färgläggning så den kommer upp snart. Jag tror jag klarar av perspektivet men jag glömde bara att tänka på det. tjaa okej då jag karnse inte kan allt det där då men ändå =P ska scanna en ny utan bakgrund sen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Mm..fin men du borde lägga ner mer tid på bakgrunden och inte bara på figuren sen kan du kanske skaffa www.photobucket.com (tror det stavas så). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Ingen kommer att tycka mindre om dig om du använder linjal jag lovar >D fortsätt så! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 28, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 =P men det här var ärligt talat inget seriöst. Jag gjorde den under den "underbara" engelska lektionen. Den blev snygg och jag tänkte mig att jag kunde lägga upp den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg