Zaphod Skrivet december 22, 2004 Anmäl Share Skrivet december 22, 2004 Då finns alltså ingen annan utväg än att tanka hem det avsnittet och sedan se vidare, alltså... Kan man inte köpa animen? Istället för att ladda hem.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
capadde Skrivet december 22, 2004 Anmäl Share Skrivet december 22, 2004 Då finns alltså ingen annan utväg än att tanka hem det avsnittet och sedan se vidare, alltså... Kan man inte köpa animen? Istället för att ladda hem.. När jag redan bandat alltihop? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeke Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Nu är lyckan död...hur i HEKLETE får man MED I TV??!! Jag är bara en pytte liten kille som vill kolla på hack://sign :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Nu är lyckan död...hur i HEKLETE får man MED I TV??!! Jag är bara en pytte liten kille som vill kolla på hack://sign :( Serien har de redan visat klart, vad jag förstod av inläggen ovan.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mcgreag Skrivet januari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2005 Serien har de redan visat klart, vad jag förstod av inläggen ovan.. Jovisst men de har redan börjat om från början igen, är väl på avsnitt 4-5 eller nått nu. Nu är lyckan död...hur i HEKLETE får man MED I TV??!! Jag är bara en pytte liten kille som vill kolla på hack://sign Sad Du måste antingen ha en box för det digitala marknätet eller en kabeltv leverantör som levererar de kanaler som finns där. www.boxer.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg