Rajala Skrivet november 26, 2004 Anmäl Share Skrivet november 26, 2004 .hack/sign går på "Meditv" kl 19.30 mån-torsSakura kommer gå på "Barnkanalen" kl 16.15 mån-fredag med start 20/12 Åh nice, trevligt att man har Barnkanalen :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 He,he!Jag har både meditv och barnkanalen.Vad roligt! :D Men det är dumt när det kommer anime på kanaler som man inte har. >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Jag kommer att misssa typ 9 eller 10 avsnitt nu framöver (ska lussa) lite trist. (hur många avsnitt är det kvar f.ö?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Jag kommer att misssa typ 9 eller 10 avsnitt nu framöver (ska lussa) lite trist. (hur många avsnitt är det kvar f.ö?) 26 om jag inte minns fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 nån som såg avsnittet idag? Just när de var som mest spännande igår så slutade de och man längtade redigt efter att se avsnittet idag. Men när ja satt på TVn så var hela avsnittet bara om saker som redan hade hänt i tidigare avsnitt. Helt onödigt förlorade 30 min på det, och ja som har två prov tills imorn :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 Jag missar aldrig .Hack//Sign! Det vart en liten besvikelse, eftersom man vill se vad som händer Tsukasa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet december 1, 2004 Anmäl Share Skrivet december 1, 2004 nån som såg avsnittet idag?Just när de var som mest spännande igår så slutade de och man längtade redigt efter att se avsnittet idag. Men när ja satt på TVn så var hela avsnittet bara om saker som redan hade hänt i tidigare avsnitt. Helt onödigt förlorade 30 min på det, och ja som har två prov tills imorn :( Det har inte hänt sådär jättemycket i serien så det är inte så svårt att komma ihåg vad som hänt så lite störande var det, jag trodde det bara skulle vara t.o.m. hälften av episoden men neeej... Jaja, nu ska vi inte vara såna, fortsättningen kommer ju trots allt imorgon (förhoppningsvis). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet december 4, 2004 Anmäl Share Skrivet december 4, 2004 Dö,tv4 och SVT,för att ni ska visa anime på kanaler jag inte har x_____x hack i MediTV och CardCaptor Sakura på Barnkanalen ;_; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet december 7, 2004 Anmäl Share Skrivet december 7, 2004 Yo. Jag glömde bort det idag (tisdag), då jag satte på tv:n hade Subaru ett möte med riddarna och sa precis att hon hade fått ett viktigt mejl. Vad hände innan dess? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 20, 2004 Anmäl Share Skrivet december 20, 2004 Någon som vet varför det var ett äldre avsnitt idag? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet december 20, 2004 Anmäl Share Skrivet december 20, 2004 Någon som vet varför det var ett äldre avsnitt idag? Det kan ha att göra med att de bara har ett enda avsnitt kvar och inte akulle ha något att fylla igen luckan med tisdag, onsdag och torsdag så det valde att gå tillbaka några avsnitt. Det är min teori i alla fall... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
capadde Skrivet december 20, 2004 Anmäl Share Skrivet december 20, 2004 ^^ Troligen sant, förutom att det är två avsnitt kvar. Skrev och frågade dem. Konstigt, tycker jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 21, 2004 Anmäl Share Skrivet december 21, 2004 Ok, tackar för svaren :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
capadde Skrivet december 21, 2004 Anmäl Share Skrivet december 21, 2004 Svar från TV4: "Jag beklagar vad som inträffat. Skälet till detta är att ett avsnitt vi fått gick utan ljud och då las ett annat in. Detta är självfallet inte önskvärt då historien bygger på en följd av historier och att man inte förstår om man sänder dessa i fel ordning. Ber om ursäkt, nu ska det vara på bana!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet december 21, 2004 Anmäl Share Skrivet december 21, 2004 Jag tyckte väl att det var lite konstigt att de inte kommit längre (har inte kunnat se .hack på länge) Nu fick jag förklaringen (*beklagar mig lite för att ha missat så många avsnitt*) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yugge Skrivet december 21, 2004 Anmäl Share Skrivet december 21, 2004 Så det är fortfarande 2 kvar?, då har jag inte missat nått :) (har vart borta måndag tisdag) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet december 21, 2004 Anmäl Share Skrivet december 21, 2004 Så det är fortfarande 2 kvar?, då har jag inte missat nått :) (har vart borta måndag tisdag) 2? ... oops, det finns visst 26 avsnitt ser jag nu. (räknade på 25...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
capadde Skrivet december 21, 2004 Anmäl Share Skrivet december 21, 2004 Vad i hela friden!!! Nu, idag, visar de det sista avsnittet istället för näst sista! TV4 hoppade över ett avsnitt! Bra! Check! Aldrig mer! >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet december 21, 2004 Anmäl Share Skrivet december 21, 2004 Enligt våran box så är det 28 avsnitt.. Vaddå det sista avsnittet??? Var det det sista avsnittet idag?? Jag missade det inte men var det det sista idag? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 21, 2004 Anmäl Share Skrivet december 21, 2004 VAR DET SISTA IDAG?!Hmm... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
capadde Skrivet december 21, 2004 Anmäl Share Skrivet december 21, 2004 Idag var det avsnittet "Return", vilket är det sista. Jag bandade det, och kontaktade TV4. De sa att jag skulle återkomma imorgonbitti och höra efter när de ska sända det näst sista avsnittet. Jag tänker inte se det sista avsnittet innan jag sett alla andra innan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jaramide Skrivet december 21, 2004 Anmäl Share Skrivet december 21, 2004 Return är väl avsnitt 25? Efter Return ska det komma 2 avsnitt till, Intermezzo och Evidence. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet december 21, 2004 Anmäl Share Skrivet december 21, 2004 Return är väl avsnitt 25? Efter Return ska det komma 2 avsnitt till, Intermezzo och Evidence. Gah! Ja, Return är 25 men det är också själva slutet på själva berättelsen i serien ju. Jag har inte fattat att det var slutet för än nu. >_<# Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
capadde Skrivet december 21, 2004 Anmäl Share Skrivet december 21, 2004 Return är väl avsnitt 25? Efter Return ska det komma 2 avsnitt till, Intermezzo och Evidence. Det är ju sant, när man ser efter. Det är ju två stycken specialavsnitt efter seriens slut. Så det var alltså därför det stod "serie i 28 delar" på TV4:s hemsida... Men, nu har de tre avsnitt kvar att visa, på två dagar... :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
capadde Skrivet december 22, 2004 Anmäl Share Skrivet december 22, 2004 Svar från TV4 på frågan varför avsnitt 25 hoppades över: "Det var inget ljud och för att inte missa att sända sists avsnittet imorgon valde vi att hoppa över ett, ledsen för detta och hoppas att vi valde rätt att se till att ni får veta slutet. .hack//SIGN kommer även sändas i TV400 till våren. " Då finns alltså ingen annan utväg än att tanka hem det avsnittet och sedan se vidare, alltså... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg