ikkari Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 på tal att bli dum.... jag hörde på radion för en vecka sen att om man saknar tänder så får man sämmre minne...och jag som saknar 13st och har förbannat dåligt minne..=) undrar om det har något samband... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 Tja...Steve-O har ju inga tänder utan plasttänder =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 jag har dragit ut 2 tänder, det ända som möjligen skulle kunna hända är att det gör FÖRBASKA jävligt ont att dra ut dom. (efter att bedövningen släppt dvs) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 Fjällräven: Steve O är en nedknarkad stackare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 jag har dragit ut 2 tänder, det ända som möjligen skulle kunna hända är att det gör FÖRBASKA jävligt ont att dra ut dem. (efter att bedövningen släppt dvs)Jag drog ut 5 jag, själv tyckte jag inte det gjorde så ont, det luktade bara ruttet blod i munnen åså. Skaffa tandställning så får du se hur det känns efter de har spänt den. grunt: Jag heter inte Fjäll Räven! :P Men Steve-O verkar ju ha det kul, tjänar massa pengar på att vara en klant, han röker på som f@n(det såg man klart och tydligt i High Chaparall), och han har en flickvän dessutom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg