TrueNemesis Skrivet oktober 25, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2004 Det här kanske inte hör hemma här men jag hittade ingen bra ställe så jag sätter det här. Skulle inte det komma he Hentai.se sida och är det några som vet några bra hentai sidor på svenska eller på engelska. Den bästa jag vet är på engelska och är 5chan.net Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet oktober 25, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2004 Jag tror att Tomas Dahlin, Skaparen av Anime.se ville bara visa att han kunde få de bästa ".se" sidorna (han skrev det i någon tråd om jag inte minns helt fel). anime.se , hentai.se och manga.se kankse någon till. Jag vet inte om det finns några planer att göra dessa sidor till verklighet dock. Sen, vad är det du är ute efter igentligen, bilder ? om det är bilder så hittar du säkert en massa i denna tråd. Bra länkar att ha? http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=272 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TrueNemesis Skrivet oktober 25, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2004 Jag vill ha Bilder,Dojins,Flash och wallpapers allt som finns inte skumma saker som kill-tjejer det är för skummt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet oktober 25, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2004 Jag tror att Tomas Dahlin, Skaparen av Anime.se ville bara visa att han kunde få de bästa ".se" sidorna (han skrev det i någon tråd om jag inte minns helt fel). Jag hoppas att du insåg ironin? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet oktober 25, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2004 Jag vill ha Bilder,Dojins,Flash och wallpapers allt som finns inte skumma saker som kill-tjejer det är för skummt. Search elsewhere. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg