Hellis Skrivet oktober 24, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 http://img.photobucket.com/albums/v259/Hellsinger12/oc22001.jpg Hata mig inte men AnarchyBoy har dragit ut på korståg mot alla hjältar... >.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 24, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 F*n va go den va :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 24, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 Tackar^^ (Jag posta den på KH-2.net... Jag blev mordhotad) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet oktober 24, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 Skulle gärna vilja ha en länk till det. :) Hursomhelst, grym bild. Väldigt tänkvärd! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet oktober 24, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 Anarkikillen slaktade uttjatad kapitalism. ;). I och för sig är Dragonball det också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 25, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2004 Bill gates och Master Chief från halo står på tur... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 26, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2004 http://img.photobucket.com/albums/v259/Hellsinger12/Halloween.jpg Slarvigt färglagd med datorn.. (bara jag får tag photoshop så ska ni få se snygga färgbilder) ^^'' Kritik uppmuntras Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet oktober 27, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2004 oj, såg mycket bättre ut med färg. men jag vill ha skuggning på håret, det ser för platt ut! seså, sätt igång! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 27, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2004 http://img.photobucket.com/albums/v259/Hellsinger12/Hallow.jpg Färglade hela bilden... blev inte helt nöjd Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Haha mycket bättre jag fattade först inte varför det stodDisney Halloween men nu med den senaste fär-bilden du gjorde såg ja deras huvuden på faten kolla på första bilden utan färg så märker man knappt det inte ja iaf. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 vilket photoshop använder du? om du använder 7:An lr CS så kan jag lära dig lite om lager! så som jag japs, ebba (antagligen) färglägger, bara pm:a mig, jag ska gjöra en liten tutorial tror jag! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 28, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 vilket photoshop använder du?om du använder 7:An eller CS så kan jag lära dig lite om lager! så som jag japs, ebba (antagligen) färglägger, bara pm:a mig, jag skall gjöra en liten tutorial tror jag! Sorry.. jag navänder int photoshop (saken kostar 7000) utan detta var bara ett photoredigerings program jag använde >.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Ladda ner nåt demo av det då tror det går på www.download.com så kan du iallafall testa det ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg