zimeon Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Bor du i Stockholm kan du komma på TV-spelskvällen i Sundbyberg nu på fredan den 19 november 2004. Ungdomens Hus (Landsvägen 65, tror jag). Från klockan 1800 till klockan 2300 eller så. Där kommer vi dema lite dumma nördspel för de som vill kolla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Zimeon: Är det gratis inträde? Isf. kanske jag tittar in. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Bor du i Stockholm kan du komma på TV-spelskvällen i Sundbyberg nu på fredan den 19 november 2004. Ungdomens Hus (Landsvägen 65, tror jag). Från klockan 1800 till klockan 2300 eller så. Där kommer vi dema lite dumma nördspel för de som vill kolla. Tyvärr bor jag i Luleå, typ 120mil bort från stockholm så det är nog inte aktuellt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Zimeon: Är det gratis inträde? Jadå, det är bara en fritidsgård som har en liten specialkväll. Synd att Buffi bodde i Lule. Skulle varit lite kul med en Shanghai Alice-frände som bodde i närheten. På tal om annat: Kan passa på att tipsa om ABAs suveräna skjutlir. Hans rRootage är riktigt fantastiskt bra. Och till skillnad från Shrine Maiden så är alla hans spel helt freeware. Det är bara att tanka ner och spela. Inte fulls lika superdesignade som Zuns spel, men riktigt charmiga i sin avskalade form. Tumiki Fighters är helt superknäppt kul. http://www.asahi-net.or.jp/~cs8k-cyu/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet november 15, 2004 Anmäl Share Skrivet november 15, 2004 Då får väl jag också tipsa om ett japansk fan-gratis-shmup som jag gillar då :) Sho ren sha 64k http://hem.bredband.net/b139192/chorens ... ren68k.zip (hostad av någon ifrån shmup communityn stfan.com ) Otroligt rolig gratisshooter med grym musik. Gjord av någon/några som kallade sig famibe no yoshin och som släppte spelet 1998. Är rätt nöjd med mina 3446360 poäng i det också :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet november 22, 2004 Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 Äntligen kom spelen o/ http://buffserv.campus.luth.se/pics/shr ... n_fram.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet november 22, 2004 Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 Äntligen kom spelen o/ Fick du två exemplar av Perfect Cherry Blossom? Det är inte så att man kan få handla ett av dem? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet november 22, 2004 Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 Fick och fick. Jag ebayade hem 2 ex och jag tänkte sälja ett på tradera men om du ger ett vettigt prisförslag så har jag inget emot att sälja direkt till dig istället. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Fick och fick. Jag ebayade hem 2 ex och jag tänkte sälja ett på tradera men om du ger ett vettigt prisförslag så har jag inget emot att sälja direkt till dig istället. Du lär få mer någon annan stans, men en hundrafemtiolapp ger jag. Annars köper jag det bara nästa gång jag är i Nipponland. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Buffi Skrivet november 23, 2004 Anmäl Share Skrivet november 23, 2004 Mjo, när jag köpte spelet för ungefär 150kr så tänkte jag ju sälja vidare det för 200+ iaf för att tjäna in frakten och så. Finns ett ex uppe på ebay för $18 +$6 frakt på ebay nu iaf av samma kille som jag köpte mina spel av. Blir väl typ 160kr eller nåt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg