Vegeta Skrivet oktober 23, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2004 Snart kommer Love Hina ut på DVD i sverige!!! Om den inte kommit ut redan... Har för mig att den inte kommit ut än. Några andra som väntar spänt??? Om nån vet när kommer den ut??? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet oktober 23, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2004 Om nån vet när kommer den ut??? När den kommer och andra Anime DVDs med svensk text kommer ut hänvisar jag till denna tråd. Vol 1+2 skall släppas i år i allafall, troligen. http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=1655 Några andra som väntar spänt??? Inte jag i allafall! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet oktober 24, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 Har redan sett dem på region 4 skivor. Ser emellertid fram emot både Hellsing och Neon Genesis Evangelion, även om jag sett dessa också samt har en beställning på NGE's samlarbox... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elric Skrivet oktober 25, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2004 Ni som bor i Stockholm kan ju åka till SF-bokhandeln. De har ett stort sortiment med anime och manga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet oktober 25, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2004 Fast Staffars är bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg