SFish Skrivet oktober 22, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2004 Akademibokhandeln brukar nästan alltid vara dyra(st), handla bara där om det inte finns något annat alternativ. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keitaro Skrivet oktober 22, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2004 Jag undrar en liten sak. Hur mycket köper ni Love Hina mangan för? Jag köper min från Akademibokhandeln (för det finns ingen annanstans här i Södertälje), och dom säljer den för 100 kr. Man känner sig lite blåst, men Love Hina är ju min favorit anime/manga. Men iaf. Den kostar väl inte så mycket egentligen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet oktober 22, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2004 Nej. Akademibokhandeln är rena utsugare.>:) På Adlibris kan du få den för 39 kronor. Även med frakt blir det billigare än Akademibokhandeln. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet oktober 23, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2004 "blodsugarbokhandeln" :) fast om han köper den för 39:- på internet så tillkommer massa andra små kostnader så det lät gå upp i mot 50-60 iaf.. fast det är fortfarande billigare :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vegeta Skrivet oktober 23, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2004 Köper den i enköping för 80 kr.... svindyrt tycker jag!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet oktober 23, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2004 Min kostade 94 kr på Bokia... Ganska högt pris för att vara en svenskutgiven manga, men men ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet oktober 23, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2004 Det verkar dock som att det finns personer som är villiga att betala så mycket, därför låter de priserna vara så höga. >:( Som i USA typ. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet oktober 23, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2004 Nej. Akademibokhandeln är rena utsugare.>:) På Adlibris kan du få den för 39 kronor. Även med frakt blir det billigare än Akademibokhandeln. Åas. har Adlibris inte på långa vägar samma omkostnader som Akademibokhandeln, med personal i butik, lokal i centrum och allt vad det innebär. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet oktober 24, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 Också en teori. Sedan kanske de tycker att serien är till för en alldeles för smal publik, därför kanske de inte köper in så många böcker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet oktober 24, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 Jag köper min för 69kr(rätt okej pris) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet oktober 24, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 köper min för 69 kr också, fast böckerna ja köper kommer 1-2 månader senare än på alla andra ställen :S Kan vara för att de är ny öppnat (det är en bokia affär). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet oktober 24, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 Också en teori. Sedan kanske de tycker att serien är till för en alldeles för smal publik, därför kanske de inte köper in så många böcker. Och att de har en mycket mindre kundkrets. En Internethandel är mycket lättare att nå än en bokhandel på en mindre ort. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Keitaro Skrivet oktober 24, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 Vad har Adlibris för hemsida då? Kan vara värt att kolla upp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet oktober 24, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 Vad har Adlibris för hemsida då? Kan vara värt att kolla upp. Adlibris hemsida Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vegeta Skrivet oktober 25, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2004 Tycker inte att priset får överstiga 60 kr B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet oktober 25, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2004 Jag tycker att 50 kronor är smärtgränsen för en seriepocket. Det finns små seriehandlare i Stockholm som har billigare hyror och därmed vettigare priser. Den Serieboden som ligger bredvid Staffars Serier på Bellmansgatan har bra priser på Bonniers pocket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Jag har sett den för 69 kr på Bokia och även på Obs :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 köpte min för 64 kr, lite dyrt men pengarna är lätt värda de. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Jag köper mina mangor för 48 kr/st på Serihörnan i GBG Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet oktober 29, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2004 Jag har sett den för 69 kr på Bokia och även på Obs :D På Bokia där jag bor kostar den 94 :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg