Weee Skrivet oktober 22, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2004 Jag har inte sett någon sådan tråd så jag antar att ämnet inte har tagits upp ännu. På många forum kan man välja undertitlar till ämnet man postar och jag tycker att detta är en ganska bra ide eftersom man kan förtydliga ämnet ännu mer, dock vet jag inte om det här forumet har stöd för det eller ej men jag tror det skulle tillföra mycket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet oktober 22, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2004 Tycker oxå det skulle va bra med undertitlar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet oktober 22, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2004 Om man har sölig uppkoppling eller ont om tid så kunde undertitlar vara en bra idé, annars så kan man ju alltid bara trycka in och kolla vad det handlar om lite snabbt. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg