Zaku Skrivet oktober 20, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 Har avsnitt där de visar lite om en kommande Naruto film lr om den har kommit. Har nån sätt den lr vet nåt om den? ja vet att de är i nåt land med vinter klimmat typ hela dagarna hela åren.Kakashi möter på nån han känner där. Har hört att den inte hör nåt med handlingen i naruto att göra men dom är typ lika starka som dom är i avsnitt 100. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet oktober 20, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 ja den kom den 21 augusti om jag inte minns fel. DVDn har fortfarande inte kommit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet oktober 21, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2004 grymt bra :) måste skaffa den snart då, tror ja vet en som har den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet oktober 21, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2004 måste skaffa den snart då, tror ja vet en som har den DVD:n? Filmen? Borde ju vara omöjligt att få tag på den i bra kvalité då den bara går på bio för tillfället. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet oktober 21, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2004 grymt bra :) måste skaffa den snart då, tror ja vet en som har den det är tyvär omöjligt än så länge. så vida du inte bor i japan och går på bio. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet oktober 21, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2004 DVD:n? Filmen? Borde ju vara omöjligt att få tag på den i bra kvalité då den bara går på bio för tillfället. ja hoppas att moderatorerna tar hänsyn till mitt svar eftersom ja måste säga hur ja kommer skaffa det. Ja känner en som har den filmen förmodligen och ja ska tanka den av honom i såfall, rätt snart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet oktober 21, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2004 Om jag var du skulle jag aldrig göra det. Det du tankar isf är en bioscreener vilket är ruttet. Alltså, ngn med en filmkamera som filmar filmen inne på biografen. Olagligare än så kan det nästan inte bli, så om du nu ska göra det så, behöver du inte säga det här i fortsättningen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet oktober 21, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2004 Ja känner en som har den filmen förmodligen och ja skall tanka den av honom i såfall, rätt snart. Att kolla på Cam-TS versioner av filmer är ju som att $kit@ igenom ett sugrör. Cam:s eller Ts totalpajar upplevelsen totalt. De lider av kass kvalitet och burkigt ljud. Det lär inte dröja så länge innan en vettig Dvd kommer ut ändå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet oktober 21, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2004 Ja känner en som har den filmen förmodligen och ja skall tanka den av honom i såfall, rätt snart. Att kolla på Cam-TS versioner av filmer är ju som att $kit@ igenom ett sugrör. Cam:s eller Ts totalpajar upplevelsen totalt. De lider av kass kvalitet och burkigt ljud. Det lär inte dröja så länge innan en vettig Dvd kommer ut ändå. jag hört att dom tar väldigt hårt på "screenare" i japan, så det kanske inte ens finns en sådan. det kom dock en "fake" version förut på nån GB. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet oktober 24, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 Nån som har sett filmen (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet oktober 24, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 Nån som har sett filmen (?) Om den finns så är det ingen troligen ingen text på den så man fattar ingenting ändå. Det finns ett par Fekj versioner av filmen ute. Men de är som sagt, Fekj! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tetsuo-shima Skrivet oktober 24, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 Okej, det var ju synd. Men naruto har väl inte kommit ut på engelska än (alltså animen). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet oktober 24, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 naruto är inte ens licenserad ännu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet oktober 24, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 vi får se hur den är, annars köper ja den när den kommer på dvd Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elric Skrivet oktober 24, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 Jag kollade runt lite och det jag fick reda på var följande. En subbad version som ni kan ladda ner kommer som tidigast i december,och då antagligen i DVD format (antagligen ANBU som kommer subba den). Får jag reda på mer så ska jag självklart informera er om det. Det är tyvär allt jag vet tillsvidare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet oktober 24, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 Jag kollade runt lite och det jag fick reda på var följande. En subbad version som ni kan ladda ner kommer som tidigast i december,och då antagligen i DVD format (antagligen ANBU som kommer subba den). Får jag reda på mer så skall jag självklart informera er om det. Det är tyvär allt jag vet tillsvidare. Du kan ju även börja att läsa forum reglerna också när du är på G. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet oktober 24, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 Jag kollade runt lite och det jag fick reda på var följande. En subbad version som ni kan ladda ner kommer som tidigast i december,och då antagligen i DVD format (antagligen ANBU som kommer subba den). Får jag reda på mer så skall jag självklart informera er om det. Det är tyvär allt jag vet tillsvidare. Du kan ju även börja att läsa forum reglerna också när du är på G. han bröt ingen regel, reglerna säger att man inte får ge ut sidor eller dylikt där man kan ladda ner filmerna. vilket han inte gör, det där är information om när den kanske kommer ut och att det troligen kommer va dvd format och vilka som kommer göra subtitels på den. "Att ställa frågor om vart man kan ladda ner eller diskussioner om fansubs¹ får inte förekomma på anime.se. Detsamma gäller även scanslations. Vill du få reda på det så får du använda dig utav någon av de sökmotorer som finns på internet." så vida det inte startas en diskussion angående fansubben så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 24, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 Sant, sen kanske man ska ta det lie lugnt med nya medlemmar så man inte skrämmer bort dom. Att inte bara ryta till åt dom... BTW välkommen hit Elric Back to topic: Det kan nog va sant att den kommer i vinter nån gång ja, låter ganska troligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet oktober 24, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 han bröt ingen regel, reglerna säger att man inte får ge ut sidor eller dylikt där man kan ladda ner filmerna. vilket han inte gör, det där är information om när den kanske kommer ut och att det troligen kommer va dvd format och vilka som kommer göra subtitels på den. så vida det inte startas en diskussion angående fansubben så. Jag menade denna då som står i Reglerna! Anime.se's officiella policy är att inte tillhandahålla, uppmuntra eller underlätta nedladdning eller distrubition av piratkopierade filmer, TV-serier och serietidningar. Men strunt i det. Jag kankse tolkar den annurlunda än vad du gör. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elric Skrivet oktober 25, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2004 Får jag då fråga hur jag uppmuntrade någon till att göra något? Mig vetligt så sa jag inget som kan uppmuntra någon till att ladda ner. Tackar ödmjukast för ditt välkomnade Mr Fantasy, och tack för stödet både Petus och Mr Fantasy. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet oktober 25, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2004 Vi glömmer detta nu så alla blir glad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elric Skrivet oktober 26, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2004 Som du vill,lesen om jag gjorde dig upprörd dock Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet december 8, 2004 Anmäl Share Skrivet december 8, 2004 Jaha, nu har det antagligen blivit så att filmen,DVD och VHS, inte kommer släppas nu innan detta år är slut utan istället i börjam av nästa år, antagligen redan i januari iallafall, så vi behöver inte vänta sådär värst länge till även om det naturligtvis hade varit roligare om den hade släppts redan nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nipprig Skrivet december 11, 2004 Anmäl Share Skrivet december 11, 2004 Filmen kommer i februari. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet december 11, 2004 Anmäl Share Skrivet december 11, 2004 Som Nipprig skrev i inlägget ovan så ändrades det till februari...men nu vill dom inte släppa den föräns i april nångång....så vi får vl se vad som händer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg