Buffi Skrivet oktober 25, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2004 Hela nazigrejen försann ju helt i animen också. Mangan är helt klart mer komplett än animen var... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smilga Skrivet oktober 25, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2004 Jag kan dock se något positivt i att dom byter handlingen i animen. Jag, som verkligen avgudar både animen och mangan, tycker att jag får ut det dubbla av det. Det blir två helt olika handlingar att följa. Sen vilken man tycker bäst om är väl en annan femma. Men nu var väl ämnet som sagt vad man vill se i fortsättningen. Kanske nazidelen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frozty Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 vadå nazi? fattar inte riktigt, ska det handla om vad som hände i det förflutna lr? Kommer Alucard att vara med? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Det är en gammal vansinnig nazisympatisör som tycker att en armé av vampyrer för att röja runt i hela världen är en kul idé, och sen Arcard som tycker att en armé av vampyrer som man kan röja sönder och samman till en blodig hög av smet är en ungefär lika kul idé (se sista bilden i bok 4). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet november 2, 2004 Anmäl Share Skrivet november 2, 2004 Jag ser i alla fall fram emot den när den nu kommer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg