tomado Skrivet oktober 20, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 Hejhej! Jag har tänkt att starta en Manga-teckningsklubb. Om du vill vara med skriv då Namn och mail här. (gärna MSN med).I klubben så ordnar jag och någon annan i crew(någon av er)lite grejer. (Serietävlingar å sånt).Någon som vill va med (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake-servant Skrivet oktober 20, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 Vincent Molin bissebra@hotmail.com blir gärna crew (!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet oktober 20, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 Eftersom du är min Brorsa blir du la crew. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet oktober 20, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 Ansökan till crew För att bli crew får du ansöka för det. Crew innebär att du ska kunna måla bra.Så bara posta eller maila din ansökan här!(douglasmolin@hotmail.com) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 29, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2004 Im in! Rasmus_0305@hotmail.com jag tar och frågar några andra. kan jag bli crew? bonus: en bild på mig =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet oktober 31, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 Doddis du e Crew! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 Vad gör den här klubben egentligen? Ritar ni bilder och skickar till varandra, eller är det något mer? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 2, 2004 Nej Skatan_Milla! Vi gör dvs ska bara göra det. Fast nu är vi tre med mig och vi kan ju alltid börja med att skicka lite bilder till varandra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg