Japs Skrivet oktober 20, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 Har funderat på å göra en ny avatar. Min första tanke: Den blev lite lustig. Men alldeles för detaljerad. Så jag gjorde en till: Den blev bra... ...så jag lade på lite färg: Sen var det bara att klippa och klistra lite så att den blev till en 80x80 bild. Men likt fan (ni vet vad som ska stå där) så kunde jag inte få bilden under 10kb ens! Skitsur blev jag! >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet oktober 20, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 ski bilder....men va va det för format?? hehe....kom på att ja kunde kolla det själv..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet oktober 20, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 satt själv och lekte lite...och jag tycker det blev rätt bra med storleken på filen och utsende... några förslag.. hela bilden... *.jpg *.bng bit av bilden.. *.jpg *.png och ja tror dom är inom storlekens ramar... uptäkte att enna png blev lite stor..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet oktober 20, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 Heh, den gröna färgen i bekgrunden skall inte vara med. Det är bara så det ser ut när jag färglägger. Whops nu slutar lektionen. Skriver mer senare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet oktober 20, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 haha...okej....men det tar ja la senare (ska iväg och jobba nu) om du inte fixar det själv... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet oktober 20, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 om du inte fixar det själv... Det gör jag nog! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet oktober 20, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 Skulle vara kul att ha ett referensfoto, så man ser om det är likt eller inte.. Bilderna var rätt så häftiga, gillar den första mest! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 20, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 hålle med little mad jasper XD men jag håller med att man skulel vilja ha ett refrene vad-det-nu-hette - foto så man som sagt ser skilnaden mellan dig och ditt "tecknade" jag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet oktober 22, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2004 Jahaja, du har redan börjat på din nya, jag med ifs ;/ den blir snyggare änn den du har nu, för ska jag vara ärlig gillar jag inte din nuvarande speciellt! men den här blir bra! självporträtt....Grönt hår... ok! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dumbom Skrivet oktober 22, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2004 Du är bra på att rita. Gillar inte din gröna bakgrund bara. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet oktober 23, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2004 Som sagt så är den gröna bakgrunden nåt som jag bara har när jag färglägger. Det ska inte se ut så egentligen. Zaffe färglägger också med grön bakgrund. Man ser olika färger klarare om man har en lite grön bakgrund. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet oktober 24, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 Väldigt romantiserat. Ett finnefritt ansikte är nog många tonåringars dröm. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg