g00fy Skrivet oktober 19, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2004 Klart katten kommer om man ropar på den! Turbo fick jag som förslag förut, men så kom vi fram till att det är mer ett hundnamn. Och jag vill inte kalla min katt baka :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet oktober 19, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2004 Yrat: Min katt kommer när man ropar på den, och förstår olika kommandon, han kan t.ex hämta saker. Men bara om han själv vill. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet oktober 19, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2004 Jag har ingen katt, sist vi hade en var när jag var sex år, sen tycker jag att katter inte gör något vettigt. Jag menar vissa hundar kan rädda människor,jaga,simma,dressyr men vad kan en katt? Jo klättra upp i ett träd och vänta tills en som kommer med en stege och har en branddärkt på sig. Som sagt, jag avskyr katter. Men katter verkar vara förbaskat bra på att jaga iaf, dock bara möss. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet oktober 19, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2004 Yrat: Katter kan faktiskt klättra ner från träd, sig mig en gång då din katt klättrade upp i ett tråd och inte kom ner. Jag tror att du sett för ycket tecknat där det oftast är så att katter klättrar upp i små träd och inte kommer ner. Dessutom så "räddar" inte brandmännen katter nuförtiden. Och katter kan ta större saker än möss, min katt har t.ex. tagit en fasan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet oktober 19, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2004 Yrat: Katter kan faktiskt klättra ner från träd, sig mig en gång då din katt klättrade upp i ett tråd och inte kom ner. Jag tror att du sett för ycket tecknat där det oftast är så att katter klättrar upp i små träd och inte kommer ner. Dessutom så "räddar" inte brandmännen katter nuförtiden. Och katter kan ta större saker än möss, min katt har t.ex. tagit en fasan. Då gör den aktten jävligt bra ifrån sig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet oktober 19, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2004 Grannens katt tog en hare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g00fy Skrivet oktober 20, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 Vafan, era katter verkar vara ena riktiga hejare på att fånga grejer. Min förra katt lyckades bara ta 1 ödla och 1 fågel, och nästan en näbbmus. Men den var ju för sig en innekatt och det ska den här oxå vara. Blir mycket mysigare då när dem alltid är där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet oktober 22, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2004 Min katt heter Lady Fruktpunsch så din kan ju abdotera namnet, typ Lord Fruktpunsch kallar na dock "Punsch" men igentligen tycker jag att det är gansak självklart att katten ska heta "zaffe" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashtangi Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Kanske kan döpa den till Mushi, Kuma, Tora, Shika... Eller den ska heta som vår katt; Norton... En jävla latmask är han. Din katt kanske oxå blir lat om den har det namnet, hehe :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Kalla den Neko helt enkelt! (som min darlings katt heter :3) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Rofl tycker jag att den ska heta Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Nu borde du ha döpt katten, så.. Vad blev kattens namn? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet november 19, 2004 Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 Fick två nya kattungar för ett tag sen, döpte den ena till Chibi för han är söt och liten, döpte den andra till Yama pga hans storlek, kallar Ibland kallar jag Yama för Kazan eftersom han fiser rätt ofta. Hade en kattunge tidigare som hette Tora. Har en kompis som inte döpt sin kisse utan kallar henne bara för "kissen", vilket funkar ganska bra.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 21, 2004 Anmäl Share Skrivet november 21, 2004 Hyakanoli-nosoliyuka dock lite jobbit att säga :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 22, 2004 Anmäl Share Skrivet november 22, 2004 katter ska helst ha S lr SH ljud i sig, då lystrar dom bättre! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Om ni vill ha ett riktigt grymt kattnamn så ska det ju vara, Laharl! >:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Jag vill ha en svart katt.. ska självklart heta Neko-Chan :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet december 3, 2004 Anmäl Share Skrivet december 3, 2004 Katten ska hete.. "Kawaii"! Solklart! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ior Skrivet december 3, 2004 Anmäl Share Skrivet december 3, 2004 katter ska helst ha S lr SH ljud i sig, då lystrar dom bättre! pantsu kudasai? Felix? Sotarn? *Ior som bara slänger ut sig några saker.* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 3, 2004 Anmäl Share Skrivet december 3, 2004 Tomodachi Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet december 3, 2004 Anmäl Share Skrivet december 3, 2004 Det perfekta namnet är ju Wasabi!!! >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet december 8, 2004 Anmäl Share Skrivet december 8, 2004 tycker han borde hetta: Yatta har förövrigt en katt som heter kiwi. (för att hon såg ut som en liten kiwi fågel när hon va liten :P ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 Hmmm..namn...+tänker+ Öh..Ariake?Om jag fattat det rätt betyder det 'midnatt',och katten är jus vsart :/ Fast det kanske inte låter så illaktigt...+tänker lite mer+ Annars är ju namnet 'Satoshi' väldigt fint. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shike Skrivet december 12, 2004 Anmäl Share Skrivet december 12, 2004 Hmmm, en katt...... Hisame-chan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg