g00fy Skrivet oktober 17, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2004 Som rubriken säger, vad ska min katt heta, alla förslag välkomna, dock endast bara killnamn. Får gärna vara anime-inspirerade namn :). Får katten om några veckor så ni har lite tid på er. Den svarta är min, den som lipar :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet oktober 17, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2004 Du har ingen bild? Jag skulle nog ha lättare att komma på ett namn då. Men jag kan tänka på det iallafall. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g00fy Skrivet oktober 17, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2004 Tråd uppdaterad med bild* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet oktober 17, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2004 Du borde egentligen komma på ett namn till den själv.. Hmm.. Kitsune? låter som kitty :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet oktober 17, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2004 Jag har en stor förkärlek för namnen Linus och Rasmus. Något av dom. Om det är en hon så gillar jag Miranda. Annars är ju Zaphod ett himla snyggt namn.. *tipsar* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g00fy Skrivet oktober 17, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2004 Bästa namnet jag har fått hittills är Nitro. Jag vill helst ha ett inte så vanligt namn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 17, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2004 Den kan väll heta Hiro, det gillar jag. Har en känsla av att du har hört det innan g00fy ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g00fy Skrivet oktober 17, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2004 Hiro har jag hört några gånger, har bla en japansk kompis som heter Hiro som har föreslagit det :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet oktober 17, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2004 Cthulhu Jr Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet oktober 17, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2004 Fido. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet oktober 17, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2004 Ketchup, Grillan, Göran, Damien. det va dom jag kom på nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet oktober 18, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2004 Ziggo. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet oktober 18, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2004 EXtrematory GrindFucker, Dödar Jäveln, Slaktaren..... mm den ser så brutal ut så att den msåte ha ett brutalt namn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 18, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2004 Loke, eller varför inte Milla :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 18, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2004 Hiro har jag hört några gånger, har bla en japansk kompis som heter Hiro som har föreslagit det :) Kan det vara samma Hiro som va på HW?? För jag antar att du är samma g00fy som va där. Hursomhelst kom jag på ett till, tyckte Kyo skulle va rätt passande eftersom att katten i Fruits Basket heter det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Athanasia Skrivet oktober 18, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2004 Ett namn som fastnat i mitt huvud är Zion. Jag tycker att det är jättefint ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SkuttyWan Skrivet oktober 18, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2004 Jag kände en liknande katt en gång i tiden som hette Dörrmatta, hm, fast det är kanske inte ett så passande namn för en katt egentligen. :P Har också fått en katt precis som jag inte vet vad jag ska döpa till, så jag går igenom samma svårighet som du. :S Min mamma kallar dock katten för Sushi, och det är ju ett ganska coolt kattnamn.. ;) Annars kanske han kan heta.. hm.. äh, googla på "japanese baby names" eller något, om du nu ville ha ett japanskinspirerat.. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet oktober 18, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2004 en gamal legend katt där jag bor (nämligen vår egen, som var väl känd i området) hette våfflan (snott från Disney's TV serie kommer inte ihåg namnet, fast jag vet vilken :) ) det är ett soft namn :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g00fy Skrivet oktober 18, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2004 Mr Fantasy: Hiro på Hidden Wood är inte den japanen som jag refererar till. Men Hiro på Hidden Wood har oxå kommit med Hiro som förslag :). BTW Hidden Wood finns nu på www.hiddensnow.tk. Många förslag finns det. Men inte många bra :P. Nitro är bäst hittills och just nu lutar det väldigt åt det namnet. Ganska bra namn eftersom jag är bilintresserad oxå. Men vem vet, nån där ute kanske kommer på ett ännu bättre namn :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet oktober 18, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2004 Yrat tycker jag :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g00fy Skrivet oktober 18, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2004 Yrat tycker inte jag XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet oktober 18, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2004 Jag skulle döpa den till Röka, jag har ett marsvin som heter snus :D. Desstum låter röka så mysigt och så kan du kalla den för rökis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet oktober 18, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2004 Findus? Baka? Slaske? Konrad? Lagge? Turbo? Laser? Love? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet oktober 19, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2004 Sen kan man undra, sepalr det någon roll vad katten heter? MAn kan ju inte direkt locka på honom när man vill och be katten gör si å så eller hur? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet oktober 19, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2004 Sen kan man undra, sepalr det någon roll vad katten heter? MAn kan ju inte direkt locka på honom när man vill och be katten gör si å så eller hur? kan man ju, om katten hör samma ord flera och flera gånger om så lär han sig vad han skall göra till det och det "ljudet". precis som när man säger FY till en hund som gjort nått dumt, efter ett tag lär den sig att skämmas när man säger FY till den. vi lärde våran katt att sitta fint när den fick kattgodis/mat :) och om man ropar till exempel på en hund som heter olle så kommer den när man ropar olle. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg