Petus Skrivet oktober 17, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2004 nån som hört dom här eller? jag satt o kolla runt lite på DC++ för någon dag sedan och plötsligt såg jag en av deras låt som jag alltid lyssna på för ett par år sedan och som jag totalt glömt bort även fast jag visste att den fanns. :) Låten jag talar om just nu är "Armageddon" fast dom har även gjort massvis av andra bra låtar, som Tex "Heaven or Hell" eller "Abyss of the void" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 Gamma Ray är ett väldigt bra band. Ett av de band som jag verkligen vill se live. Jag gillar de flesta av deras låtar, men bäst är ändå "Heaven can wait" och "Heaven or hell". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 8, 2004 Heaven can wait, den har jag inte hört ännu, men den andra är mycket bra det håller jag med om. har bara 9 låtar av dom just nu. ska skaffa fler när jag orkar nångång :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet november 8, 2004 Anmäl Share Skrivet november 8, 2004 Ah, köpte ett par album av dom för något år sedan, synd är bara att de blev snodda i samband med inbrott i vår bil. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet november 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 8, 2004 hmm inbrott i bilen säger du. det låter otrevligt.. jävla osis iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FragStar Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 Dom är ganska bra ye. De flesta låtar dom gjort är bra, men några speciella är: Beyond The black hole, Man on a mission, Razorblade sigh m.m. har du inte hört dom så gör det :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg