Mekurion Skrivet oktober 13, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2004 jag personligen tycker att exempel på saker som är avskyvärda är tex, mordet i malmö, ett gäng killar sticker ut ögonen på krögaren och mördar hans hustru inför ögonen på deras barn, sådana saker tycker jag är avskyvärda... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet oktober 14, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2004 jag personligen tycker att exempel på saker som är avskyvärda är tex, mordet i malmö, ett gäng killar sticker ut ögonen på krögaren och mördar hans hustru inför ögonen på deras barn, sådana saker tycker jag är avskyvärda... Skåne= USA? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet oktober 14, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2004 Yrat= Dum? :) Nä, antagligen menar Mekurion just skåne, du vet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet oktober 16, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2004 Yrat.........du yrar.... Skåne= Malmö, läser du inte nyheterna? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet oktober 16, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2004 Yrat.........du yrar....Skåne= Malmö, läser du inte nyheterna? det verkar inte så...men ibland förstår man inte hur folk kan vara så j*kla extremt korkade och elaka... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet oktober 16, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2004 Yrat.........du yrar....Skåne= Malmö, läser du inte nyheterna? det verkar inte så...men ibland förstår man inte hur folk kan vara så j*kla extremt korkade och elaka... mm det är ondskan i världen, men det är off-topic.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet oktober 17, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2004 vad jag menae med de jag skrev är allt alla sjuka saker händer ju oftast skåne, ta tex bara den där nyheten om mördaren. Jag har inte varit i skåne själv men de mesta dumheterna verkar komma därifrån. Svårt att förklara men jag skulel tippa på att dom flesta i min skola skulle hålal med mig där. För de första så kan man väl lätt smuggla in något från danmark till Sverige (samma sak med happaranda). Jag må yra men som sagt det är ofta man läser idag lite skumma sak från malmö. Tala bara om för mig NÄR de blev mord i Kiruna så får ni en banan av mig :D Sen kan jag abra inte fatta att det bor nästan 1 miljon på den där lilla lilla lilla plätten i sverige. Flytta upp hit :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet oktober 17, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2004 ondska vad är egentligen ondska? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 17, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2004 Ondska är självdefinerat Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet oktober 17, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2004 Ondska är relativt. Beror på vem som skall definera det. Ungefär som med rätt eller fel. Ondska är motsatsen till godhet, men vad är då godhet? Ja, det är alltså rätt subjektivt.. Finns inte ens med i min ordbok (Prismas Uppslagsbok ifrån 1977). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg