Laguna Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Tjena ! såg att ni hade 80x80 på avatars... snälla kan ni inte ändra till 100x100 istället ? det är så mycket snyggare.. plz plz plz ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 instämmer. 80x80 är lite lite :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GhettoFish Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Jag tycker 80x80 är bra. Man vill inte att avatarerna skall ta för stor plats av sidan. Personligen tycker jag att ni borde stänga av avatarer helt (men det är nog inte så många som håller med ) Ha dom så små som möjligt för att de inte sla förstöra läsandet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nilzon Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Hehe.. jag tycker avatarer är roliga.. nu måste jag fixa en.. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wahlgren Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 80x80 räcker väl. Får tänka på modemarna.... men jag borde inte uttala mig då jag själv fallit offer för att ha ökat till 100x100 på mitt eget forum. Man får bestämma sig för vilket som är bäst helt enkelt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 80x80 räcker väl. Får tänka på modemarna.... men jag borde inte uttala mig då jag själv fallit offer för att ha ökat till 100x100 på mitt eget forum. Man får bestämma sig för vilket som är bäst helt enkelt. 100x100 är mysigt, fast det kan bli trångt i forumet då, om man har banners som här tex. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laguna Skrivet mars 30, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 men banners kan ju fara och flyga.. 100x100 fur alla ! (!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freytag Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 80x80 räcker väl. Får tänka på modemarna.... men jag borde inte uttala mig då jag själv fallit offer för att ha ökat till 100x100 på mitt eget forum. Man får bestämma sig för vilket som är bäst helt enkelt. 100x100 är mysigt, fast det kan bli trångt i forumet då, om man har banners som här tex. :) Måste säga att du har en snygg avatar. Var är den bilden ifrån? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 80x80 räcker väl. Får tänka på modemarna.... men jag borde inte uttala mig då jag själv fallit offer för att ha ökat till 100x100 på mitt eget forum. Man får bestämma sig för vilket som är bäst helt enkelt. 100x100 är mysigt, fast det kan bli trångt i forumet då, om man har banners som här tex. :) Måste säga att du har en snygg avatar. Var är den bilden ifrån? Koreanen Hyung Tae-Kims verk! Här är en fansida som har typ alla bilder han släppt lös på nätet. http://htk.whisperslip.nu/ http://htk.whisperslip.nu/guest/7.jpg (där är bilden) Han är gudomlig på anatomi :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanji-san Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 80x80 är helt ok. jag tycker att 6 Kb är för lite bara. öka till 8Kb eller mer. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vanilla Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 Avatarerna blir snyggare i 80x80, men bara 6kb är väl lite väl lite. Dra upp till 7 istället. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet mars 30, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2004 80x80 är en bra storlek. Man ser tydligt vad den föreställer samtidigt som den inte tar för mycket plats i forumet. På begäran har ni dock fått ytterligare en kB att leka med. Nu kan ni köra på 7 kB's avatarer. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 lol... tycker också man skylle få ha 100x100 bra tråd laggo :P och större storlek! typ 10 kb yes, this is Sesshou in disguise with her REAL internet name Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 lol... tycker också man skylle få ha 100x100bra tråd laggo :P och större storlek! typ 10 kb Du verkar vara tillfreds med ju 50x50, så jag kanske ska dra ner storleken istället? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 men jag var ju tvungen att välja en jag inte ville ha >_ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oscuro Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 bara en tanke.... för alla er som vill använda era 100x100 avatars. ändra storleken på den i mspaint eller dylikt. samma bild, bara lite mindre ;) Och ja, jag inser att det finns de som redan insett detta och kanske vill ha 100x100 avatars av andra anledningar. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 bara en tanke.... för alla er som vill använda era 100x100 avatars. ändra storleken på den i mspaint eller dylikt. samma bild, bara lite mindre ;) Och ja, jag inser att det finns de som redan insett detta och kanske vill ha 100x100 avatars av andra anledningar. :P Det vet nog de flesta ja, men 100x100 är bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ScrimShaw Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 Kör på 80x80. Det är precis lagom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MicZe Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 85x85 tycker jag skulle vara bra ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nerobelez Skrivet april 4, 2004 Anmäl Share Skrivet april 4, 2004 80x80 eller 100x100 spelar ingen direkt roll, båda funkar bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 varför inte en widescreen avatar? kan ju ha en på 60x80 som en kompromiss XD fett nice jue Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet april 14, 2004 Anmäl Share Skrivet april 14, 2004 själv tyckte jag att det var jobbigt att hitta avatarer under 7kb. trodde det fanns mossar men icke. eller så är det jag som är kass på att leta :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet april 14, 2004 Anmäl Share Skrivet april 14, 2004 själv tyckte jag att det var jobbigt att hitta avatarer under 7kb. trodde det fanns mossar men icke. eller så är det jag som är kass på att leta :D Du kan ju komprimera dem själv... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet april 14, 2004 Anmäl Share Skrivet april 14, 2004 själv tyckte jag att det var jobbigt att hitta avatarer under 7kb. trodde det fanns mossar men icke. eller så är det jag som är kass på att leta :D Du kan ju komprimera dem själv... Svårt om man inte vill använda gif. Varken jpeg (med lägsta kvalite) eller png kunde få ner min avatar till den storleken t.ex. =( Så nu är den fast med 256 färger istället. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roz7 Skrivet april 16, 2004 Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 Hmm... DET RÄCKER MED 80X80! Sluta nu, barnrumpor... Bilderna ska inte ta upp hela formuet som vissa säger och de har helt rätt i Hoppas ingen blir arg på mig nu för att jag sa barnrumpor :); men ni beter er faktiskt som ett par sånna. Varför inte ta bort avatars istället? Vad ska man med dem igentligen? Visst, lite personlig vill man ju vara på forumet men... Förstår ni? Bättre med 80x80 än ingeting. Keep up the good work anime.se! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg