SFish Skrivet oktober 15, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2004 Gått väldigt väldigt långsamt mot anime.se nästan hela dagen, så långsamt att det knappt går att surfa här (> än 2 minut för att ladda startsidan). Krux på min lina? (inga problem mot andra siter alls) Krångel på servern? Krångel på anime.se's lina? Eller bara allmänt krux? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet oktober 15, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2004 Samma sak för mig. Oerhört irriterande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Mustachio Skrivet oktober 15, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2004 Japp. Hellis och jag har samma problem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet oktober 15, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2004 Så farligt är det inte, men visst blir man lite irriterad på att det inte går på stört. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DraK Skrivet oktober 16, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2004 Märket inget... En sak undrar jag däremot... kommer det någonsin komma mer saker på sidan... den är ju nästan "R.I.P" förklarad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFish Skrivet oktober 16, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2004 Verkar som om sidan fungerar bättre nu, så vad det än va så är det över nu, kanske därför du inte märker något :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet oktober 16, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2004 Märket inget...En sak undrar jag däremot... kommer det någonsin komma mer saker på sidan... den är ju nästan "R.I.P" förklarad. Det kommer.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg