Hellis Skrivet oktober 15, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2004 Anarchy boy är..tja mitt mörka alter ego.... När jag är arg eller deprimerad tecknar jag denne filur... Anarchyboy Fösta bilden jag gjorde av honom Försökte rita honom sittandes.. Alla bilder är tagna med kamera.. så detblev lite suddigt.. föröskte göra bilderna skarpare med photoimpression dock^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet oktober 15, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2004 hehe..lite suddiga?? =) aja dom är ski...=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 15, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2004 Jag tror att vi alla har en liten anrachy boy/girl inom oss :) Helt schyssta bilder iaf! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 15, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2004 som ja sa, dom e helcharmiga, gillar dom :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet oktober 16, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2004 AAAAARRRGHHH!!! Den onda kameran!!1111 Jag rekommenderar att du i fortsättningen håller dig till enbart skisser, kamera bilderna är suddiga, otydliga och på tok för stora. Du har ju andra inscannade bilder så nåns scanner måste du ju ha snott. Håll dig till den, snälla. Annars så var bilderna bra. Har vi inte alla två personligheter, så säg? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Heh.. Sorry för dkamera bilderna.. Men här kommer en scannad bild (den ät dock rätt gammal) http://img.photobucket.com/albums/v259/Hellsinger12/Chaos.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 najs, men hans armar borde vara en litenbit längre! bra att du börjat träna mer på folds! dock ser dom lite fel ut än så länge, men du är på rätt väg! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Ja snygga bilder, men bild 1 va handen (den han greppar me) lite mysko ser typ ut som han har brutit lla fingrar så dom står åt andra hållet men dom va lite suddiga som alla andra säger med så de var svårt och se bilderna ordekligt men den sista bilden va helt oki lite för små armar ja ;) lycka till med tecknadet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Jag gillar den här bilden: http://img.photobucket.com/albums/v259/Hellsinger12/Chaos.jpg bäst då jag tycker att den har flest och finast detaljer. Dock skulle armarna kunna ha varit en bit längre. a snygga bilder, men bild 1 va handen (den han greppar me) lite mysko ser typ ut som han har brutit lla fingrar så dom står åt andra hållet men dom va lite suddiga som alla andra säger med så de var svårt och se bilderna ordekligt men den sista bilden va helt oki lite för små armar ja Wink lycka till med tecknadet. Ibland så är det bra om man pausar med punkter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 13, 2004 Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Jag vet sorry inne på msn o chattar för mycket då skriver man aldrig punkter ju.Men får sluta och va inne där då. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg