Vicious Skrivet oktober 22, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2004 hmmm... jag funderar på att vara med som domare i den här tävlingen. Har inte så stor lust att delta, har för mycket å göra för att hinna med det. Jag återkommer om mitt beslut snart. Måste fundera påt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet oktober 22, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2004 om det inte finns någon annan som kan eller vill så skulle ja kunna vara me som domare me.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet oktober 23, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2004 Ok! Jag skriver upp dig ikkari, och Vicious hör av dig när du bestämt dig. Domare i Teckningstävlingen: * Japs * Zaphod * Ikkari Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 23, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2004 får ja gbli dommare? kan inte dömma bra men ändå =P PLZ jag kan ändå inte vara med! jag fet suger på att teckna och så specielt den här grenen kommer jag att TOTAL sumpa =( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet oktober 23, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2004 Hmm... Vi får se Doddis. Just nu har Vicious första tjing på sista domarplatsen. Vi får se vad han bestämmer sig för.[/code] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet oktober 23, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2004 Ok, jag är med å dömer, hinner inte med å delta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 25, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2004 haha klart att man ska vara med (I love competitions) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ainat Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Här är mitt bidrag till sektion 1 hoppas nu bara jag hittar någon att göra sektion två med Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 wee~ ett första bidrag... varför e folk så sega me detta...? ska jag säga ^^; bah, ska se om ja kan lyckas få klart mitt fula bidrag till första grejjan snart >_< dvs om ja inte slår sönder datorn innan =_= Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 IVAN HAR MITT BIDRAG PÅ SIN DATOR!!! (Och han har glömt bort det)=_= Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 28, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Hej o välkommen ainat till världen bästa sida anime.se. KOmmer snart me mitt bidrag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ainat Skrivet november 5, 2004 Anmäl Share Skrivet november 5, 2004 Man tackar men är det bara jag som ställer up i tävlingen :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ivan Skrivet november 5, 2004 Anmäl Share Skrivet november 5, 2004 IVAN HAR MITT BIDRAG PÅ SIN DATOR!!! (Och han har glömt bort det)=_= oj då....och nu kommer jag inte åt det...sry hellis... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 5, 2004 Anmäl Share Skrivet november 5, 2004 Jag skulle ha ställt upp om det inte våre för att jag inte är bra på att rita folk i avancerade positioner. Och i en duell så brukar ställninarna vara ganska så avancerade. Nästa gång då, kanske, vi får se ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet november 5, 2004 Anmäl Share Skrivet november 5, 2004 Tävlingsbidrag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ivan Skrivet november 6, 2004 Anmäl Share Skrivet november 6, 2004 här är hellis bild...han bad mig att lägga upp den... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dwolfsan Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 Section 2 Tävlings bidrag av Mig och Ainat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet november 7, 2004 Anmäl Share Skrivet november 7, 2004 Jag måste meddela att jag inte är med till 99.9%, har mycket annat att göra. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet december 28, 2004 Anmäl Share Skrivet december 28, 2004 Hur går det med den här tävlingen? Ligger ju på 3e sidan. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 28, 2004 Anmäl Share Skrivet december 28, 2004 Verkar helt bortglömd. Deadlinen var väll 10:e december... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet december 29, 2004 Anmäl Share Skrivet december 29, 2004 Det verkar som så du. :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet december 29, 2004 Anmäl Share Skrivet december 29, 2004 är denna tävling över, dvs man kan inte skicka in bidrag ? :/ jag som just börjar bli klar hehe ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg