ebba Skrivet mars 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 oj, visste inte jag va så särskilt saknad... :D har lite mer tid nu när de flesta av dom ja teamar med pluggar lr jobbar just nu, så ska försöka slänga in nån bild lr uppdatera serien nån gång i veckan ^^; men kan inte lova nåt, ska försöka ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 4, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 Göttans! Ebba is back!! Nu ser vi fram emot bilder! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet mars 4, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 woh! Ebba e tillbaks! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dziwny Skrivet mars 9, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2005 sjukt bra gort jag älskar den! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet juli 22, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 22, 2005 Tänker inte motivera alla skäl till att jag älskar serien, skulle ta för lång tid ;) säger bara som anime_freak_92, sjukt bra gjort jag älskar den! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasu Skrivet juli 23, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2005 Well, lite för mainstreamt för min del, när det gäller själva upplägget (syftar på saker som "oh no, she's gonna use" <- hur många gånger har inte man hört det om och om i dragonballserierna, t.ex. ^^). Men det var fint tecknat ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet augusti 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2005 Well, lite för mainstreamt för min del, när det gäller själva upplägget (syftar på saker som "oh no, she's gonna use" <- hur många gånger har inte man hört det om och om i dragonballserierna, t.ex. ^^). Men det var fint tecknat ^^ inte för att ja läst dragonball mer än 2 böcker men ok...fattade inte va de va som va mainstream me de, men whatever :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg