ikkari Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 bara längtar till nästa gång det blir uppdaterat...=) mycket bra Ebba.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 Underbart! Ska bli roligt att se lite action...! ... Vill se mer ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet november 17, 2004 Anmäl Share Skrivet november 17, 2004 SÅ himla bra serie älskar den verklige. ^^- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 19, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 19, 2004 jätte kul att folk gillar den :) kommer doc kdröja ett tag tills nästa uppdatering nu.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 13, 2004 myo~ uppdaterat me 3 sidor nu... mer kommer inom några dagar ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 åhh så under bara älskar dina figurers tänder! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 14, 2004 Anmäl Share Skrivet december 14, 2004 Jag älskar SoZ men det kanske du redan visste eller hur, ebba? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 ........................................... Underbart som vanligt^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 16, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 oh, känns bra att några kollar den ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Tror att det är fler än dom som skriver som läser den^^...tex jag som läser allt men inte skriver ett inlägg varje gång du uppdaterar(antar att du redan vet att jag tycker den är underbar^^)men nu när jag ändå skriver detta innlägget kan jag ju återigen säga att jag älskar den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 17, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 lite jobbigt o skriva varje gång ja uppdaterat men de kul o få lite respons ibland iaf. ^^ det uppskattas väldigt mycket :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet december 17, 2004 Anmäl Share Skrivet december 17, 2004 Verkligen tuff serie, och bra tecknad med för den delen. har bara läst dom första sidorna hittils (modem) men ska läsa färdigt den ikväll. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet december 22, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet december 22, 2004 folk känner la till drunkduck nu? hmm, gick dit nu för o kolla om nån läst min serie... så får man se detta på deras framsida... http://img.photobucket.com/albums/v610/ebba/top30.jpg tyckte de va lite kul bara, tror dock inte den kommer så högre upp lr stannar där så länge ... men glad blev jag iaf ^^;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet december 22, 2004 Anmäl Share Skrivet december 22, 2004 Woh! Ebba, du är nu större än gud >.> Jag läser många drunk duck serier och det finns mycket bra där.. Vilket betyder att din serie är en av de bästa :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 22, 2004 Anmäl Share Skrivet december 22, 2004 All hail ebba, god of mankind! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet december 22, 2004 Anmäl Share Skrivet december 22, 2004 Grattis!....satan i gatan... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet januari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2005 bwåååå, det har gått "några" dar nu! jag mååååååååste få se förtsättningen på fighten!!!! som du nog märker, ebba så tycker jag att denna serien äger totalt och vill väldigt gärna se mer 12/10 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet januari 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 2, 2005 har saknat motivation till o göra nåt alls nu på senaste... fick en kick o gjorde en ny bild för ett tag sen, men sen efter de har det vart stop igen :/ ska försöka att fixa några nya sidor snart iaf... have patience with me, e så glad att folk gillar den ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 Jag har ingen egentlig historia oturligt nog. Letade bara efter en bra avatar som skulle kunna vara en avbild av mig(eller nåt ;) ). Blev denna och nu har jag haft den sedan starten av sidan, så jag känner inte för att byta :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 GRYMT BRA SERIE ;) VILL SE MER!!! gillar din stil skarpt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 Riktigt snygg serie ;). Riktigt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 Ebba är borta...jag sörjer, på riktigt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 Ebba är borta...jag sörjer, på riktigt! Och det är tack vare World of Warcraft! ;) Men jag stödjer iaf fonden "Ebba, kom tillbaka!" Gör det du med! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 jag blamar henne inte WoW är riktigt JÄVLA bra ^^; men vore kul om hon tittade in då och då! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 Alla spelar det... men det är lite dumt att det kostar så mycket pengar, annars hade nog jag också spelat det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg