ebba Skrivet november 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 8, 2004 ebba...såg att du har målat cari nu med...=) snyggt...fast det saknas lite detaljer på henne dock tycker ja.. ah, hon e blev lite tråkig =_= kanske gör om henne, om ja orkar... ^^; men finns inte så mycke detaljer på cari bara, hon har en ganska simpel design ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet november 8, 2004 Anmäl Share Skrivet november 8, 2004 Väldigt bra serie!Väntar spänt på fortsättningen. KEEP UP THE GOOD WORK!(som man säger) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 tja, nu har ja fixat tre nya sidor.. fler e på G... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 du vet redan va jag tycker men skadar inta att säga att den är fortfarade underbar..bra jobb me sidan 15 med staden..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 9, 2004 Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 Intrigerna tätnar, vem är angel, varför måste han skyddas, och vad är den hemliga ingridiensen i big mac såsen. Svaren får vi snart..... Väldigt bra tycker jag, jag gillade dem här 3 sidorna lika mycket som dem andra, om kanske inte lite mer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 tackar så mycke ^__^ personligen tycker jag att ja borde ha dragit ihop det lite? 15 sidor o ingen action, lite tråkigt, lr? men ska hända lite mer nu vid nästa uppdatering =_= Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 10, 2004 Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 nej nej inge action!! Inte som där dum DB action bara T_T hatar när halva pocketen består av suddiga bilder när charas strider ... men men hmm funderar på att skriva ut dem :) förrsten Ebbis kan du snälla posta den svartvita versionen av första sidan? P.S jag vet vad SoZ står för muhahahahahha // Rasmus "Doddis" Karlsson , stolt medlem av Art Squad Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 förrsten Ebbis kan du snälla posta den svartvita versionen av första sidan? O_o ebbis.... XD hms, vill du ja ska posta den här lr? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 10, 2004 Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 Fortsatt mycket bra....en ren fröjd attt läsa den! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 10, 2004 Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 förrsten Ebbis kan du snälla posta den svartvita versionen av första sidan? O_o ebbis.... XD hms, vill du ja skall posta den här eller? Hmm du karnse ska PM´a den iställe :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 saken e att ja inte har den uppe nånstans på nätet, finns bara på min dator... räcker de inte me den färglagda =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 10, 2004 Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 um nee det ser så konstigt ut när man ser första biten med massa färg och sen kommer en trågig (inte bokstavligen) grå bild T_T kan du inte ladda upp den då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuurin Skrivet november 10, 2004 Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 En mycket lovande serie! Jag gillar dina karaktärer, ska bli spännande att se vart det här bär. :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 En mycket lovande serie! Jag gillar dina karaktärer, skall bli spännande att se vart det här bär. :] fuurin O_o samma från animanga lr?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 läst serien på deviant art om du kanske ha lagt märket till ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuurin Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 fuurin O_o samma från animanga eller?? Hai hai, jag är otrogen... x) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 11, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 fuurin O_o samma från animanga eller?? Hai hai, jag är otrogen... x) lol XD som så många andra, fler o fler från animanga kommer hit ^^; du får slänga upp några bilder här jue =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuurin Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 lol XD som så många andra, fler o fler från animanga kommer hit ^^;du får slänga upp några bilder här jue =P Heh jo... det känns som om det händer så lite intressant på animanga på senaste tiden... ^^ Hmm ska jag det? Jag har varit ovanligt inaktiv på senaste tiden... Bleh school sucks... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 12, 2004 Anmäl Share Skrivet november 12, 2004 Jajustja fuurin. Du måste visa upp din talang! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 13, 2004 Heh jo... det känns som om det händer så lite intressant på animanga på senaste tiden... ^^ Hmm ska jag det? Jag har varit ovanligt inaktiv på senaste tiden... Bleh school sucks... skolan suger, tur man inte behöver sånt längre... men va ett tag sen man såg dina bilder, kul du la upp en ^_~ o har oxå märkt hur segt de blivit på animanga...:/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 14, 2004 Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 um öh um öh um öh var var det jag skulle sägäa . . . . . . . vissta ja när kommer det flera sidor på SoZ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 14, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 14, 2004 um öh um öh um öh var var det jag skulle sägäa . . . . . . . vissta ja när kommer det flera sidor på SoZ? hurga, har inte mått så bra på senaste så inte haft ork o fixa med serien, tyvärr.. har dock fem sidor klara, o fler på g, fattas bara text liksom =_= Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 16, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 uppdaterad nu... ville bara påpeka det ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 Dem nya sidorna var så himmla underbara! ni som inte läst dem spring iväg som små skolflickor och gör det >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet november 16, 2004 Anmäl Share Skrivet november 16, 2004 Jag fullkomligt älskar dom! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg