ebba Skrivet oktober 12, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2004 vet inte om någon fortfarande e intresserad av o läsa den här O_o men har lyckats få igång min trasiga scanner så har inte kunnat få upp nya sidor förrän nu :sleep:. karaktärsillustrationer Cari Nila men här e vad som finnes just nu, fler sidor är på G... OBS! Läses på japanskt vis, från HÖGER till VÄNSTER ^_~ Har serien på Drunkduck nu, haft ett tag, bara inte orkar bry mej fixa det =P men iaf. vet inte om ja lägger upp sidorna här i fortsättning? men här är länken till min sida på Drunkduck iaf... Första sidan -NYA- Sida 21 Sida 22 Sida 23 ---------------------- tja...hoppas ni förstår nåt utav de ^^; all kritik mottages ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet oktober 12, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2004 du vet redan va ja tycker...=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet oktober 12, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2004 Serien var väldigt bra tecknad, även om jag tycker att de sista sidorna var lite slarviga. Men, snyggt gjort ändå! Fortsätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 12, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2004 Säger bara en sak: SJUKT JÄ*LA SNYGGT asså! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 12, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2004 mer mer mer!!! den är så krosande mannen! oj oj oj den här kommer jag att läsa! JAG ÄLSKAR ANIME.SE DET FINNS SÅ MÅNGA BRA SERIER! Ebba du måste skicka en atograf till mig!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 12, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2004 åh, kul att den är någorlunda uppskattad... håller som sagt på o jobbar med fler sidor nu, kommer väl till helgen ^^ men, all kritik uppskattas... o vet att den då och då kan bli lite slarvig, de bara för att ja försöker skynda på mej själv ibland, vilket är dumt, men ja är ibland väldigt inspirerad att hålla den här serien uppdaterad så ofta som möjligt ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HP-X Skrivet oktober 13, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2004 Snyggt! Nu får du fixa mer! Sånt här vill jag se mer av =) Serien var också mycket intressant! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 16, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2004 Me love this comic!! Sjukt att inga andra skriver O.o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 16, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2004 aw, danke, glad att nån kollar överhuvudtaget ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 17, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 17, 2004 Fortfarande mycket bra gjort(väntar på fortsättning) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 18, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2004 uppdaterat för den som är intresserad ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 18, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2004 " **** your highelf S*** " Gillar karaktärerna redan... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 18, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2004 Asså den är verkligen underbar, och det kommer mer hela tiden :D Fortsätt så, det är skitbra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HP-X Skrivet oktober 18, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2004 " **** your highelf S*** " Gillar karaktärerna redan... Kan inte göra annat än hålla med =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 18, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2004 så bra att dom gillas =:)= Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet oktober 19, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2004 Fräsigt! har du tänkt på att kanske lägga upp den på drunkduck? det är en typ en community där man lägger upp sina webcomics Bara ett tips Keep em rollin in... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 19, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2004 zaffe hm, hört namnet en gång men aldrig vetat va de va för nån site...får ta o kolla in vad det e ^^ tack tack ^^ har dock funderingar på o gö en egen liten site till serien... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet oktober 19, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2004 hehe snälla fortsätt historian^_^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 19, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2004 I loo-ove it ! :) Och jag gillar din nya söta metroid avatar :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Athanasia Skrivet oktober 19, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2004 Ojojojoj :) ebba , du har gjort ett suveränt jobb =D Den är ju riktigt bra ^^ Vill ha merO_O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 19, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2004 I loo-ove it ! :) Och jag gillar din nya söta metroid avatar :D taack, mehe, gillar metroiden oxå XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet oktober 19, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 19, 2004 när det gäller färglägning eller ej så kvitar det för mig...lika snyggt...=) gör som du vill..=) längtar bara till nästa sida.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 20, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 mer sidor kommer upp till helgen ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 20, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 och du som inte trodde serien var poppis här ebba *lipar* Serien är som sagt underbar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 8, 2004 Anmäl Share Skrivet november 8, 2004 ebba...såg att du har målat cari nu me...=) snyggt...fast det saknas lite detaljer på henne dock tycker ja.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg