ebba Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 hum hum... ja fortsätter me mina länkar ja... http://www.deviantart.com/deviation/11303359/ http://www.deviantart.com/deviation/11344882/ gonattis... liten edit: vill bara påpeka att bilderna e väldans stora just nu, väntar på att några personer skall spara dom innan ja krymper ner dom lite, några andra skall färglägga dom åt mej, ja börjar bli lat nämligen...såå, klicka inte på bilderna, för dom e jäääättte stora..lr nåt.. ja e så trött så ja bara börjar rabbla upp massa skit...slå mej nån...obs! så är de bara personer som har fått tillstånd av mej att röra bilderna, o ingen anna får röra dom, ja e petig, ja... ;) men men... gonatt igen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Weee Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 första bilden var helt underbar ^^ kroppen blev väldigt bra, om jag skulle försöka lägga till något skulle det vara lite muskelstruktur så det blir mer detalj men egentligen ska jag inte uttala mig om det eftersom jag är helt värdelös på anatomi och allt därimellan. Andra bilden är jättemysig, enda lilla kritiken jag har är väl att hans (zaphons?) haka går väldigt långt in så att halsen försvinner lite..men åandra sidan det tycker jag och lita inte på mig. Jag tycker helt klart du ska färglägga båda två om du har tid och ork, jag skulle jättegärna vilja göra en fanfärgläggning men jag hinner inte de närmaste veckorna u.u Iallafall, riktigt bra jobbat, jag diggar din stil och avundas ditt sätt att göra bra veck i kläder och kroppar rent allmänt. Asch nu springer jag också och sover.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet oktober 12, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2004 mycket fina....gillar dina alv-tekningar....helt underbara... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 12, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2004 Weee tackleitackar för all kritik ^^ ikkari alltid kul o höra från dej ^_~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet oktober 12, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2004 *ikkari är ett fan till ebba... =) edit...hm....gick inte att skriva "f-a-n".menar då inte som i tusan...=) utan som person som beundrar en annan person..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 13, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2004 hehe jag är också ett fän till Ebba jag vill ha en atograf =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 13, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2004 ´Själv har man sen länge gudförkarat ebba.. och jag dyrkar hennes karaktärs design.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 13, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2004 T.T jag var före med att dyrka den store Ebba! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 13, 2004 ojoj...ja tror ja älskar er alla ^___^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet oktober 14, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2004 Första bilden bevisar igen hur duktig du är på att rita känslor. Och den andra bilden är Galet sött ^^. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 14, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 14, 2004 taaack =:)= Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 27, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2004 Så snyggt ritat igen av ebbe som sagt man nästan känner känslorna när man kollar på bilde ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 27, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2004 danke danke :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg