Zingo Skrivet juni 12, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2004 Jag har den lite sorgliga egenskapen att jag gillar att se serier i sträck. En vanlig kväll kan det bli ca 4 - 5 timmar och tung helg kan det bli ca 20 - 25 timmar. Sedan har man de veckor man är sjuk. Visst för att det är lättare att se på stora sjok om man ser på en enda serie i sträck, men det är ändå ganska imponerande procent liv som gått bort i animétittande i sådana fall. Okej att det går att hålla den takten ett tag, men i ett drygt år...! Jaja. Jo, jag vet att jag är lite patetisk men resten av den svenska befolkningen är å andra sidan helt galen som lägger sin tid på det som sänds på svensk television (såpor, reality-TV mm). Jag försöker leva i framtiden där jag hoppas man kan få se på vad man vill när man vill utan att bli stryd av någon ignorant översittarinstans. Slopa TV-licensen. Everything should be on-demand. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Jag vill inte ens tänka på hur mycket jag sett. Är glad att jag lyckats hålla någon sånär upplistning av det iaf, annars hade jag inte kommit ihåg mer än de mest utmärkande. Med lite snabb uppskattning och kontrollräkning har jag kommit till cirkus ett 100 pågående och avslutade animeer. Vissa i listan är gattajade till en så det är säkert mången fler och så har jag säkerligen missat någon... Någon lista vill jag inte posta här. I brist på ork och motivation vill jag inte sitta och redigera om den där obegripliga listan. (Med viss reservation för ev. räknefel) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 Jag har faktiskt riktigt bra koll vad jag har kollat på. Under 7 år har jag kollat på nästan exact 260 (Serier, Ova:s, Filmer). Sen ca 40-50 som har kollat delvis på eller avbrytit. Uppdaterar min lista varje vecka på www.example.com. Så man har någon koll vad man har sett och inte sett. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet februari 3, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2005 har det någon som helst betydelse hur mycket man har sett då ? är man coolare då ? :sleep: Man är nog inte coolare då. Men det finns en risk för att man har mer kunskap om olika anime-serier då XD väl talat... Word Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qurion Skrivet februari 4, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2005 Chobits .hack//sign Fruits Basket FMP - FUMOFFU Fullmetall panic FullMetall Alchemist Hunter X Hunter Love Hina Scrapped Princess Prince Of Tennis Rurouni Kenshin - movie Rurouni Kenshin Rurouni Kenshin OVAs Berserk RahXephon Ai Yori Aoshi Ai Yori Aoshi enshi Mononoke Hime Onegai Teacher Onegai Twins GTO Neon Genesis Evangelion EoE D&r Angel Sanctuary Vampire Hunter D Escaflowne Millenium Actress Green Green Princess monoke kmr inte på fler just nu..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg