Jolle007 Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Jag tror då att jag kan en del om anime men eftersom det nu är så att det är bara jag å 5 till i min klass som är anime tokiga så vet jag inte jag har sett 15 st. 1. Kimi ga Nozomu Eien 2. Get Backers 3. Samurai Deeper-kyo 4. Full Metal Panic! Fumoffu 5. Full Metal Panic! 6. Vandread 7. Love Hina 8. Hack Sign 9. Scrapped Princess 10. Last Exile 11. fruit basket 12. last exile 13. onegai teacher 14. onegai twins 15. Rurouni Kenshin av dessa tycker jag att full metal panic get backers och Kimi ga Nozomu Eien är det tre bästa... hur många har ni sett å vilka är era favoriter, karaktärer är sagara, midou ban och chidori bäst hehe. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g00fy Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Jag har nog sett alla dem där + dubbelt så många till. Har tappat räkningen och orkar verkligen inte rabbla upp alla serier B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolle007 Skrivet april 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Värkar bli som jag trodde... än har jag mycket att lära...hrrmm se menar jag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soujiro Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 har det någon som helst betydelse hur mycket man har sett då ? är man coolare då ? :sleep: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sanji-san Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Jag har inget liv, så jag har sett så mycket anime så jag har tappat räkningen. Men jag har väl sett ungefär 50+ serier skulle jag tro. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g00fy Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 har det någon som helst betydelse hur mycket man har sett då ? är man coolare då ? :sleep: Man är nog inte coolare då. Men det finns en risk för att man har mer kunskap om olika anime-serier då XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Vet inte hur många jag har sett. Många som jag inte sett klart.. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freytag Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Hmm, 100+ har jag sett. Många långfilmer också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soujiro Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 jo mer kunskap "no shit" låter lite som skryta hörnan =) finns en del man har som man inte ens har orkat börja se :sleep: aja WHATEVeer ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 jag minns inte vilka jag har sett :S men jag kan göra en liten lista... Serier: Excel Saga Sailor Moon Ranma½ Rurouni Kenshin Witch Hunter Robin Inuyasha Neon Genesis Evangelion Vision of escaflowne Da Capo Hikaru no Go Kabamaru Jungle de Hale Nochi Guu Full Metal Alchemist Revolutionary Girl Utena Last Exile Love Hina + Love Hina Again Chobits Magic Knight Rayearth Cinderella Boy Trigun Chrno Crusade Cosmopolitan Prayers Fruits Basket Rah Xephon Filmer: Inuyasha Movie 1: A Love That Transcends Time Inuyasha Movie 2: The Castle Beyond The Looking Glass Inuyasha Movie 3: Tenka Hadou no Ken Tonari no Totoro Whisper of The Heart Kiki's Delivery Service X - The Movie Ranma½ Movie 1: Big Trouble in Nekonron China The Cats Return Nausicaä of Valley of The Wind Spirited Away Sailor Moon R - The Movie Sailor Moon S - Hearts in Ice Sailor Moon SS - Black Dream Hole Grave of The Fireflies Oh My Goddess - The Movie Laputa: Castle in The Sky nu kommer jag inte ihåg fler... och jag nämner inte larviga serier som DB, Pokémon etc... ...och jag är helt säker på att jag har sett fler filmer... och så beställde jag ju nyss Ranma½ Movie 2: Nihao My Concubine .... :S skyll på min feber, jag har 38.4 ps: vissa serier håller ju fortfarande på ;) [EDIT] ACK! jag glömde ju Dragon Half igen >_< en av mina favoriter... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g00fy Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Ja om man ser en serie så bör man få kunskap om den Och orka skriva en sån där lång lista ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 jag har inget annat att göra :/ min pojkvän e i Grekland... och så glömde jag att jag sett Get Backers... ...och Peace Maker Kurogane och Fushigi Yuugi x_X Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Azumanga Daioh Chobits .hack//sign EoE renewal Fruits Basket FMP - FUMOFFU Fullmoon wo Sagashite FullMetall Alchemist Hikaru no Go Hunter X Hunter Love Hina Scrapped Princess Naruto Noir Prince Of Tennis Rurouni Kenshin - movie Rurouni Kenshin Rurouni Kenshin OVAs Berserk Cowboy Bebop Cowboy Bebop - movie RahXephon Slayers Next AA! Megami-sama OVA+f Ai Yori Aoshi Angelic Layer Mahoromatic Mahoromatic 2 Mononoke Hime Onegai Teacher Vandread First S Vandread Second S Hajime no Ippo Hajime no Ippo OVA+film GetBackers GTO Neon Genesis Evangelion EoE D&r Angel Sanctuary Dirty Pair Full Metal Panic LastEXILE Tenchi Muyo Vampire Hunter D NieA Under7 Escaflowne FLCL Millenium Actress Green Green Saikano Kimi Ga Nozomu Eien Ngt sånt är det. Har iofs inte sett klart alla jag skrev här, men det spelar ingen roll :) Det var iofs inte så länge sedan jag började kolla på anime, och att jag har hunnit få ihop så mkt och kollat igenom det är tack vare min underbara lina+mitt brinnande intresse :D Jade Jade. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SajberJohan Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Det kvittar hur mycket anime man har sett, att man tycker om det man ser för tillfället är det viktiga :) (Har väl sett uppemot 20 serier och 10-15 filmer :P) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Hur orkar man komma ihåg allt man ser? Jag har sett dryga 50 serier varav jag sett ungefär 30-35 stycken klart. Jag har inte funderat på någon all-over-favorit men jag gillar nonchalanta personer... Men Kyo i Samurai Deeper Kyo är en nominerad. Mustang i FMA... Amon i WHR... Kakashi i Naruto.. Ja.. det är otaligt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eshara Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Självklart blir man coolare om man har sett mer anime! Måste hoppa av skolan så jag hinner se ~2 serier per dag. Då får jag många brudar i bakhasorna. Äh... Kanske inte. Jag har väl sett ~15 serier. Minnet sviker dock så mycket att jag inte lär minnas mer än 5-6 stycken om jag ska börja göra en lista. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Ok, tror jag har med alla nu. Sen finns det ju några man har sett endast ett fåtal episoder av men dem minns man ju inte alla så jag valde att inte ha med dem. Har alla läst det där om 200 serier på 5 år förresten? SERIER: All Purpose Cultural Cat Girl Nuku Nuku - OAV Bishoujo Senshi Sailor Moon Bishoujo Senshi Sailor Moon R Bishoujo Senshi Sailor Moon S Bishoujo Senshi Sailor Moon SuperS Bishoujo Senshi Sailor Moon Sailor Stars Cowboy Bebop DNA^2 Full Metal Panic Inuyasha (fram till 87) Love Hina Love Hina Again Neon Genesis Evangelion (fram till 14) Macross Plus Macross 7 Oh My goddess! Onegai Teacher Onegai Twins RahXephon Ranma½ (säsong 1-3 + 6) Ranma½ OAV Robotech Rurouni Kenshin OAV (den på 4 ep) Saikano Samurai Girl Real Bout High School Street Fighter Zero Starzinger del 1-6 (svenska) Tales of Eternia The Vision of Escaflowne Trigun Vandread Vandread 2nd stage Video Girl Ai FILMER: Cowboy Bebop - Filmen Escaflowne - The Movie Love Hina Christmas Special Love Hina Spring Special Mononoke Hime Perfect Blue Ranma½ - Big trouble in Nekonron, China Ranma½ - Nihao my concubine Sailor Moon R - the movie Sailor Moon S - the movie Sailor Moon SuperS - the movie Slayers Gorgeous Slayers Perfect (1st movie) Slayers Premium (5th movie) Slayers Return (2nd movie) Spirited Away Ja, det var det.. om det är nån som bryr sig... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 Jag tycker inte det är coolare om man sett mycket mer :S jag blir mest impad på personer som varit fans i mer än 2 år. jag själv har varit ett manga/anime fan i ca 11 år nu :)* och jag glömde dem här serierna: Fullmoon wo Sagashite Azumanga Daioh Slayers Onegai Twins GetBackers FLCL Vampire Hunter D - The Movie Cat Girl Nuku Nuku Digi Charat och sen minns jag inte igen x_x men jag började precis kolla på Kimi ga Nozomu Eien Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soujiro Skrivet april 1, 2004 Anmäl Share Skrivet april 1, 2004 åååhåå jag måste vara poppis =) kikat ett bra tag.. kanske går hem med tjejer.. "du jag har kollat på anime sen jag var liten" fräckt va ? ska vi äta middag nånstans ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ScrimShaw Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 Jag har inget liv, så jag har sett så mycket anime så jag har tappat räkningen. Men jag har väl sett ungefär 50+ serier skulle jag tro. Haha 50+? Du ligger snarare på 90+ iochmed att jag ligger just nu på 85 sedda serier och du har sett fan så mycket mer än mig :P Aja, favoriterna för stunden är Fullmetal Alchemist, Prince of Tennis och Hajime no Ippo. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 hm... jag ligger på +120 och då räknar jag inte med serier som jag sett 6 månader bakåt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 Jag har sett fruktat mycket anime.. men det är verkligen ingen status i hur mycket man sett.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 _ick_ Det är långt ifrån status med att skryta ang. något sådant. Känns mer eller mindre pinsamt för min egendel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 jag borde landa någonstans på 45+ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 Jag har inte tid att se så mycket anime längre :/ det är därför jag bara kollar på Inuyasha och så... för jag översätter Inuyasha åt #iy4ever >_< tidskrävande... så jag får ge upp all min anime åt andra. Varge vecka ska jag skriva ned de japanska fraserna. Översätta dem japanska fraserna till engelska. Prata med editorn i typ en hel dag om bättre ord... Hjälpa timern (min pojkvän :)) att pricka rätt. hehe Sen vänta på att encodingen ska bli klar (2-pass och det tar flera timmer... så jobbigt >_<) Och SEN måste man ladda hem den jäkla episoden, för man ska också vara en seeder och uppoffra bw ;_; ...sen har den jäkla episoden släpps och jag vägrar att kolla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg