F.d. medlem Skrivet januari 15, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2006 Måste verkligen ge dig beröm för att du förstår tekniken med att tuscha! Härligt med linjevariation och allt. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 14, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 14, 2006 Snart på EnterVOID.com... kanske: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet februari 14, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2006 hoppas >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet mars 7, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 7, 2006 Inte bara zaffes voidkaraktär kan klä upp sig^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 7, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2006 Riktigt stilig! :D Btw, när får vi se mer av Roks bravader på Void? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 8, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2006 stiligt pc =3 Btw, när får vi se mer av Roks bravader på Void? Du borde kolla void lite oftare, jag o PC ska slåss härnäst =3 en veckas deadline! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet mars 11, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet mars 11, 2006 Zaffe talar sant. Rok är tillbaka i en ny strid snart (mot Zaffeus). Deadline på måndag så den borde komma upp nångång framåt mitten på veckan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 3, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 3, 2006 Ännu en bild av allas vår favorit Rok^^ Denna gång något yngre än vanligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet april 3, 2006 Anmäl Share Skrivet april 3, 2006 Söwt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet april 3, 2006 Anmäl Share Skrivet april 3, 2006 Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwww :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 7, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 7, 2006 En liten animation med Rok som Tamagotchi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet april 7, 2006 Anmäl Share Skrivet april 7, 2006 Haha den va mäcktig! : D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 9, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 9, 2006 Mossy Mushroom Mer EnterVoid-art. Ni får säga till om ni tröttnar^^ Skriv gärna vad ni tycker, lite tomt med poster i denna tråden på sistone ´_` Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet april 9, 2006 Anmäl Share Skrivet april 9, 2006 Jag får la kommentera igen : ) Ricktigt läcker och färjstark! Skulle med villa kunna göra såna bilder.. : P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ressurected Skrivet april 9, 2006 Anmäl Share Skrivet april 9, 2006 Den ser enormt genomarbetad ut. Riktigt snygg =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet april 9, 2006 Anmäl Share Skrivet april 9, 2006 skitsnygg, den enda lilla konstiga jag ser är att håret (mossan?) på hennes högra arm ser ut att ligga ovanpå och inte sitta i armen. skitbra bild anars ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet april 9, 2006 Anmäl Share Skrivet april 9, 2006 Supersnyggt! Diggar animationen med Rok, det ser ut som om han hugger itu Isos avatar :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 9, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet april 9, 2006 Supersnyggt! Diggar animationen med Rok, det ser ut som om han hugger itu Isos avatar :3 Hehe, du har rätt :D skitsnygg, den enda lilla konstiga jag ser är att håret (mossan?) på hennes högra arm ser ut att ligga ovanpå och inte sitta i armen. skitbra bild anars ^^ Jo, det var svårt att få pälsen på den armen att se bra ut. Försökte med lite olika men detta var det som såg bäst ut. Tack för komentarerna! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet april 9, 2006 Anmäl Share Skrivet april 9, 2006 Mossy Mushroom är riktigt snygg, roligt med så mycket starka färger som ändå passar ihop. Kan ju ibland bli övermättat med för starka färger, men den gjorde du bra iaf. Tamagochin är snygg den med! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Himura Skrivet april 12, 2006 Anmäl Share Skrivet april 12, 2006 jag gillade verkligen Mossy Mushroom av dom nya sen jag senaste tittade men tamagotchi ( hur det nu stavas ) killer var också helt under bar. ^^ fortsätt för det är helt underbart att sig en titt på dina bilder PC Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet maj 1, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 1, 2006 En snabb liten bild jag ritade efter att ha tittat på en viss film för första gången på några år^^ En av de bästa filmer som någonsin gjrots förresten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyranku Skrivet maj 1, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2006 fett fin alltså. Det e komedi anime på bilden ju :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet maj 1, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2006 Gah va är detta för film!? har jag missat!! :(( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 1, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2006 Verkligen snyggt färglaggt. Och jag finner bara situationen i bilden komisk :) Bra jobbat PC, ännu en gång. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 1, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2006 Låt mig gissa, My Neighbour Totoro? Har inte sett den men vill. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg