Hellis Skrivet oktober 9, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2005 Det är nog samma sak Rama^^ Här kommer iallafall en ny bild. En teaser till min första strid på Void. Enjoy: Nex Vs. Rok ' ska bli intressant, ni har rätt lika stilar på ett sätt a toon battle! ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet oktober 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2005 Baby Rok Satt och slöritade lite inatt och detta är resultatet. Håll förresten utkik här efter min nya serie, den bör dyka upp vilken dag som helst nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet oktober 22, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2005 Skit snygg Vad är detta för uppmaning egentligen? ;) Yeah, Ro(ö)ks morsa är het. Kommer vi få se mer av henne när Rok börjar fundera på sin existens och försöker komma på vart han kommer ifrån? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet oktober 22, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2005 jupp mor hanns är ashet >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet oktober 23, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2005 Kawwaaaaaiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!! Gulligulligulligulligulligulligulligulligulligullig Rööööööööök! Sööööööööööt!! <3<33<3<3<3<33<33<3<3 Mamman...var oxå heeet *dräggel*(eller hur det stavas x|) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet oktober 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2005 Yeah, Ro(ö)ks morsa är het. Kommer vi få se mer av henne när Rok börjar fundera på sin existens och försöker komma på vart han kommer ifrån? :D Hehe, alla verkar tycka om hene^^ Det blir definitivt mer av Roks morsa i framtiden. Börjar nästan ångra att jag inte gjorde Rok till tjej, för mamman är mycket roligare att rita... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 24, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2005 Yeah, Ro(ö)ks morsa är het. Kommer vi få se mer av henne när Rok börjar fundera på sin existens och försöker komma på vart han kommer ifrån? :D Hehe, alla verkar tycka om hene^^ Det blir definitivt mer av Roks morsa i framtiden. Börjar nästan ångra att jag inte gjorde Rok till tjej, för mamman är mycket roligare att rita... du kan alltid göra en till fighter senare som har något samband till rök >> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet oktober 25, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2005 HAha, eller så kan morsan komma och spontant ta över allt. :P skulle vara ruskigt fult ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet oktober 30, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2005 ... och någon mer från Roks förflutna... eller framtid... Black Rider Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet oktober 30, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2005 snyggt. Verkligen Noir-känsla över den. Jag såg att ROK hade stulit hellboys handske i din kamp med Nex. Maffigt XD Synd bara att du verkade förlora poäng på det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet oktober 30, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2005 Jo, han som drog av poäng verkade tro att Hellboy handen var nåt som Rok skulle använda hela tiden... så är det ju inte. Satte bara in den för att det var kul. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet oktober 30, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2005 verkligt maffig bild >) är asnyfiken på vad Roks släckte är för snubbar >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet november 4, 2005 Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 eh..grattis till din första seger..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet november 4, 2005 Tackar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet november 5, 2005 Anmäl Share Skrivet november 5, 2005 så fint så fint ^^ du har en så otroligt stilren stil på de senare bilderna, riktigt snyggt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 Länge sen senaste uppdateringen. Bild av min karaktär till Hellis rollspel: Simon Blanc Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 4, 2005 Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 Snygg...! x) Älskar din stil. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 4, 2005 Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 OMG he is WHITE ^^ Riktigt fräsig bild måste jag säga. Och grattis till Void vinsten! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Norrlänningen Skrivet december 4, 2005 Anmäl Share Skrivet december 4, 2005 heh riktigt snygg bild PsychoC :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet december 5, 2005 Anmäl Share Skrivet december 5, 2005 Över-pummpat-mäcktigt! :D Fins inget att kommentera^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet december 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet december 7, 2005 Ännu en bild inspirerad av Hellsingers nystartade rollspel. Charles Vandom mot Simon Blanc: Dark Vs Light Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet december 8, 2005 Anmäl Share Skrivet december 8, 2005 good stuff PC de ser verkligen mörkerliga och ljuserliga ut >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet januari 13, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 13, 2006 Nu när julen är slut och jag har bytt avatar tänkte jag att jag skulle sätta in min prisbelönta julavatar i galleriet så att ingen behöver gråta över att dess magiska sken här på Anime.se är borta för evigt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 14, 2006 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2006 snyggt ritat, enu en gång psycho :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet januari 14, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet januari 14, 2006 Thanx! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg