Izzy Skrivet augusti 2, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2005 Jag vet inte om... dansar, är det mest beskrivadne ordet jag kan komma på till den bilden Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet augusti 2, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2005 'Dansande' tomtar is the shit! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 2, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2005 NO, THEY OWN THE WOOOORLD! >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet augusti 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 Swimming Undervattensbild jag ritade idag. Får se om jag orkar färglägga nån gång. Om nån av er känner er sugna på att slänga på lite färg så får ni gärna pm:a mig så kan jag skicka en lite större version. Vore kul å se. Fins ju endel rätt sjysta målare här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 10, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 väldigt snyggt, sådär clean ink kunde jag aldrig ådstakomma när jag tecknade på papper! >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet augusti 10, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2005 Suck... och jag som önskar att min stil var lite mer dirty... Edit: Satte lite färg på Swimming ändå. Lite smånöjd. Swimming color Men det vore ändå kul att se hur nån annan skulle färglägga. Säkert nån som kan göra det snyggare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Swimming color Men det vore ändå kul att se hur nån annan skulle färglägga. Säkert nån som kan göra det snyggare. Tycker färgläggningen blev bra, söta fiskar! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet augusti 23, 2005 Anmäl Share Skrivet augusti 23, 2005 Ganska enkel färgläggning kanske, men den ger precis den effekt man vill att den ska ge. Tycker att ljuset blev väldigt fint! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet september 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 3, 2005 Liksom vissa andra här har jag upptäckt EnterVoid och håller på att skapa en karaktär där. Här är han: DesignSheet Winner Looser Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 4, 2005 Anmäl Share Skrivet september 4, 2005 O.o Damn! Rök hamnar på min lista av grymma figthers på enterVoid!! Snyggt Psycho!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet september 4, 2005 Anmäl Share Skrivet september 4, 2005 Cool karaktärsdesing, riktigt enkel men ändå så bra ^^ Hoppas det går bra för dig med! Det ultimata vore om några av Anime.se:arnas karaktärer möts i strid ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kodum Skrivet september 6, 2005 Anmäl Share Skrivet september 6, 2005 Oh my god vad bra bilder. Dom är galet balla! Vilken talang du har. Du är en mycket begåvad tecknare. Skit bra!! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet september 7, 2005 Anmäl Share Skrivet september 7, 2005 Eller så har han tränat välldigt mkt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet september 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 14, 2005 Om ritat-sedan-jag-var-liten räknas som träning så antar jag att jag tränat mycket, men jag vill tro att jag har lite talang också:) Är klar med karaktären Rök. Här är introsidorna (ganska stora, men hav tålamod modembröder): Pg1 Pg2 Jag vill gärna att ni hojtar om ni upptäcker stavfel eller liknande så jag kan rätta till det. Förhoppningsvis kan man inom kort följa hans vidare äventyr på Enter Void, så håll utkik. Där liksom här går jag under namnet PsychoCaptain. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet september 15, 2005 Anmäl Share Skrivet september 15, 2005 Minen när han fixar nallen är klockren. XD Det är sånna slutklämmar som man alltid får från dig Psycho, och det förbättrar serierna många pinnhål. :O Ska följa Röks väg genom Void, den får man ju inte missa. >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet september 15, 2005 Anmäl Share Skrivet september 15, 2005 Härligt intro. Hoppas det går bra för dig på Entervoid! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet september 16, 2005 Anmäl Share Skrivet september 16, 2005 haha tar han barnet nalle vilken elaking :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 16, 2005 Anmäl Share Skrivet september 16, 2005 jävligt fräsigt intro må jag säga! intressant karaktär, vi får gå en match nångång >) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fighter Skrivet september 17, 2005 Anmäl Share Skrivet september 17, 2005 great jobb man :D han påminner om Dare Devil :D cool serie :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet september 17, 2005 Anmäl Share Skrivet september 17, 2005 riktigt sköna introsidor, hoppas att resten blir som dom (eller om möjligt bättre :P ) :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet september 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 17, 2005 Kul att ni gillar dom! Och nu är Rök officiellt accepterad av Void-rådet och har fått en egen sida på EnterVoid. Tyvär verkar dom ha lite problem med namnet (bilderna vill inte visas) så risken är att han får heta Rok istället... Ö:n och kodning går som bekant inte så bra ihop:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet september 18, 2005 Anmäl Share Skrivet september 18, 2005 Vad sägs om Rök, använde sånna där prickar över tyska u:n (ü) som får det att låta y istället för u. Jämför: Rök (med ö) Rök (med o+¨) Eller det kanske räknas som vanligt ö, blev lite tveksam. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet oktober 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2005 Det är nog samma sak Rama^^ Här kommer iallafall en ny bild. En teaser till min första strid på Void. Enjoy: Nex Vs. Rok Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet oktober 8, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2005 Jä, Psycho! Plocka nu fram din helvetiska tecknarförmåga och ge den där grabben en omgång han sent ska glömma ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 8, 2005 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2005 Skit snygg, men det ser ut som att Nex trycker jätte mycket medans Rok inte trycker alls. Om Rok lade mer tyngd på sitt svärd skulle det se mycket bättre ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg