Avathar Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 Tack för Hyllningsserien PsychoCaptain! >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Vassego. Ett rent nöjje! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Du kanske kan börja rita lite avas åt folk? >:( Du är as grym på att rita! Hoppas man får se lite fler av ditt gallerie ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet april 2, 2005 Anmäl Share Skrivet april 2, 2005 Du kanske kan börja rita lite avas åt folk? >:( Det skulle vara skit skoj, men det tar ju tid för honom att rita :P. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 7, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 Nja, vet inte om jag känner för att rita avatarer... Ni vet, om en får så vill alla ha :| Dessutom tycker jag det är roligast med avatarer som användaren har gjort själv. Detta: Hellsinger Future ,är fanart till Anime(dot)se the Comic. Föreställer en möjlig framtida och rejält stridshärjad Hellsinger. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet april 7, 2005 Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 Jä, verkligen snyggt! Det enda jag vill påpeka är att den högra armen ser lite för kort ut. Sen kunde benen vart längre, men det är nog mest en personlig åsikt :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet april 7, 2005 Anmäl Share Skrivet april 7, 2005 Du vet att du är gud va PC ^^ JJag älskar denna bild Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Tror itne det hade hjälpt om de var längre, dock så tror jag att fötterna borde vara större, fötterna ska vara lika långa som underarmen! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet april 8, 2005 Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 oooooh! O_O Otroligt GRYM Future Hellsinger! wow, får nästan lite "Akira" vibbar där! :D Riktigt häftigt gjort och mycket bra jobbat, PC! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 8, 2005 Jepp, Akira är ju en stor inspiration. Tackar! Du vet att du är gud va PC ^^ Jag vet. Men det är alltid kul när andra märker det ;) Tror itne det hade hjälpt om [armarna] var längre, dock så tror jag att fötterna borde vara större, fötterna ska vara lika långa som underarmen! Men... om fötterna varit större hade ju armarna sett ännu kortare ut ju Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaVo Skrivet april 10, 2005 Anmäl Share Skrivet april 10, 2005 Galet bra. Och lite humor där i serien också, hehe (jag tyckte iallafall det såg rätt skoj ut) :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 Var länge sen jag ritade nåt med den käre tomten så här kommer en liten bild jag ritade i går kväll. Jag är känd som en ofrivillig favorit bland traktens fästingar (huga), så jag tyckte att mitt forum alterego inte skulle vara sämre... Hatar när dethär händer... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 Man ser aaaaaaldrig vilken fästing som satt sig på ditt huvud inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet april 13, 2005 Anmäl Share Skrivet april 13, 2005 HAHA! Klockren bild! ^^ Hur ska du bli av med den, du kan väl inte rulla ihop dig till en boll och släppa bomber? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swan Skrivet april 14, 2005 Anmäl Share Skrivet april 14, 2005 otroligt bra bilder, diggar din samuraj bild. går du på nån tecknar högskola eller nåt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet april 14, 2005 Anmäl Share Skrivet april 14, 2005 MMen psyco, den gillar dig ju :3 ^^ Klockren bild Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet april 14, 2005 Anmäl Share Skrivet april 14, 2005 Det var ingen liten fästing! ^^ Helskön! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 14, 2005 HAHA! Klockren bild! ^^ Hur ska du bli av med den, du kan väl inte rulla ihop dig till en boll och släppa bomber? :P Jag tror jag behåller den. Fatta vilken brudmagnet den är. Har du inte hört talas om "Metroid Tricket"? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet april 15, 2005 Anmäl Share Skrivet april 15, 2005 HAHA! Klockren bild! ^^ Hur ska du bli av med den, du kan väl inte rulla ihop dig till en boll och släppa bomber? :P Jag tror jag behåller den. Fatta vilken brudmagnet den är. Har du inte hört talas om "Metroid Tricket"? ;) Tja, brudmagnet vet jag inte.... kanske missilmagnet eller Isstrålemagnet ^^ Metroidtricket? Aldrig hört talas om Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 18, 2005 Metroidtricket är en sämre variant av Hundtricket. Hundtricket går ut på att man lånar en liten söt hund och går runt med för att locka till sig tjejer (som beskrivet i filmen Hundtricket). Metroidtricket funkar på samma sätt fast tjejerna som blir lockade har oftast tunga gul-röda stridsrustningar på sig och försöker skjuta dig :) Och på tal om flickor: Starpatch Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 30, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 30, 2005 Samma bild, nu Photoshopad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet april 30, 2005 Anmäl Share Skrivet april 30, 2005 Ser bra ut. Den icke-photshopade bilden är också fin. Men jag kan ändå inte se någonting att kritisera >_< Du är för bra helt enkelt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet maj 1, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2005 Den färglagda var finare än den första tycker jag, och det var väl förmodligen meningen också. Men jag tycker man får en lite maskulin känsla av hennes kropp, jag är inte säker på varför, men det kan vara för att höfterna inte är allt för tydliga. Fint var det hur som helst! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet maj 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet maj 1, 2005 Den färglagda var finare än den första tycker jag, och det var väl förmodligen meningen också. Men jag tycker man får en lite maskulin känsla av hennes kropp, jag är inte säker på varför, men det kan vara för att höfterna inte är allt för tydliga. Fint var det hur som helst! :D Tack tack! Jo, den färglagda blev bra. Jag lyckades rätta till lite småfel från skissen, bla att ena ögat var aldeles för litet. Lite maksulin kanske kroppen är. Beror nog mest på att jackan sitter ganska löst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet maj 2, 2005 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2005 Jo, jag tänkte på det med, men jag tror ändå att det hade blivit finare med lite mer markerade höfter, men det är förstås en smaksak! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg