zaffe Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 Brade Psycho, jag gillar tjejer som inte gillar kläder >) tjejer hata mig inte XP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 o.o--- *Spara bild Som, förstora, skriv ut* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaVo Skrivet februari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 Angående Psycho i träd: Vilken film är det du tittar på? Jag känner igen det men kan inte komma på vilken film det är :S... Blir nästan tvungen att kolla igenom alla mina filmer för att få reda på det :P Bilderna är, som det mesta av Psycho, riktigt snygga :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 Det var sjukt snygga bilder, PsychoCaptain! Riktigt bra :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 Angående Psycho i träd: Vilken film är det du tittar på? Jag känner igen det men kan inte komma på vilken film det är :S... Blir nästan tvungen att kolla igenom alla mina filmer för att få reda på det :P Bilderna är, som det mesta av Psycho, riktigt snygga :) På TV:n visas Laputa/Castle in the sky. Jag har faktiskt skrivit in den exakta tiden på DVD spelaren när just den bilden visas i filmen! Det är Laputa fodralet som ligger öppet över grenen. Övriga filmer på bilden är Metropolis, Kiki's Delivery Service och Neon Genesis Evangelion 0:2. He he, era små snuskisar :D Lättklädda katt-tjejer är tydligen poppulärt. Ska jag våga posta mina andra... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet februari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 ja posta ^^ har bestämt mig för att börja posta mina mer "utmanande" bilder oxå ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet februari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 He he, era små snuskisar :D Lättklädda katt-tjejer är tydligen poppulärt. Ska jag våga posta mina andra... *nickar frenetiskt* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaVo Skrivet februari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 På TV:n visas Laputa/Castle in the sky. Jag har faktiskt skrivit in den exakta tiden på DVD spelaren när just den bilden visas i filmen! Det är Laputa fodralet som ligger öppet över grenen. Vissta att det var något jag hade sett :D He he, era små snuskisar :D Lättklädda katt-tjejer är tydligen poppulärt. Ska jag våga posta mina andra... Posta gärna mer bilder av den typen ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 PsychoCaptain, du måste ju vara proffs tecknare? Om inte så borde du bli det. Extremt snygga bilder ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2005 Jag säger bara: Hurra för kattflickor! :D Den som kom på dom kan inte vart dum ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
J0k3 Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Mycket fina bilder PsychoCaptain, gj! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2005 Snygga bilder! ^_^Vm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qurion Skrivet februari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2005 mycke fint.. gilllar den andra bilden på katt kvinnan.. den får fram djuret inom mig :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 25, 2005 Har lagt in två halvgamla bilder som varit med i tävlingar här på Anime.se tidigare. Kolla förstasidan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 Dina bilder är så extremt coola. Tårarna bara rinner när jag kollar på dom. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 :D Hehe, men dom är verkligen snygga =D Det kan ingen neka till! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet februari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 Kommer inte ihåg om jag fick något svar i förra tråden... hur lång tid tar det för dig att göra en sån bild som t ex den till hösttävlingen eller vintertävlingen? Kan ju påpeka det igen ochså, för säkerhets skull. Du är JÄVLIGT bra på att teckna. Man blir avundsjuk... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 Det kanske kommer upp en bild till när jag har haft min vårtävling? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet februari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 Det kanske kommer upp en bild till när jag har haft min vårtävling? Psyco, fin fint :) Tomado, kan vi inte ha ett roligare tema än årstiderna ? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 Det kanske kommer upp en bild till när jag har haft min vårtävling? Psyco, fin fint :) Tomado, kan vi inte ha ett roligare tema än årstiderna ? :) Okej, jag kan kalla den...Tävling ála vår? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 Kommer inte ihåg om jag fick något svar i förra tråden... hur lång tid tar det för dig att göra en sån bild som t ex den till hösttävlingen eller vintertävlingen? Kan ju påpeka det igen ochså, för säkerhets skull. Du är JÄVLIGT bra på att teckna. Man blir avundsjuk... ;) Jag vet inte hur lång tid det tar. Men vintertävlingen tog säkert två-tre timmar. Jag ritade inte allt på samma gång så det är svårt att avgöra. Hösttävlingsbilden tog mycket längre tid. Jag satt länge med photoshop och testade olika bakgrunder hur och var jag skulle lägga gråskala. Jag ska teckna en bild och ta tiden och sen posta både bilden och tiden så får vi se... Ska bli intressant :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 27, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 27, 2005 Sådärja! Nu vet jag hur lång tid det tar att teckna och färglägga en av mina bilder. Bilderna härunder är nästan i samma storlek som orginalet. Här har vi teckningen i blyerts och tusch. Jag använder tuchpennor i storlekarna 0.1, 0.3 och 0.7. Tecknandet tog 1 timma och 7 minuter. Efter detta suddade jag ut alla blyertsstreck och scannade igen för färgläggningen. Jag färglägger som sagt i Photoshop. Oftast använder jag tre lager. Det översta (som jag som jag har instält på "multiply" så allt vitt blir genomskinligt) för den inscannade bilden, det understa för färg och ett lager däremellan för skuggor. Från scanning till färdig bild tog det 1 timme och 27 minuter. Sammanlagt alltså 2 timmar och 34 minuter. En ganska enkel bild. Med bakgrund och grejjer tar lätt det tredubbla. Så, en snabbkurs för PsychoCaptain wannabies :) Enjoy! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 27, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2005 Vad står BPRD för? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet februari 27, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2005 Tycker du målar jävligt bra.. det ska du fortsätta med :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 27, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2005 Det var bra med en liten kurs också :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg