Vicious Skrivet oktober 20, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 hahaha, den var bra! :D hehe, skulle va kul om du och mustachio skulle ha tecknar dueller mot varandra och sånt! Skulle va askul! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 20, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 Nyahhaah... Take tha Mr M! 1-0 PS! Du är för jäkligt bra på att teckna... Heheheh Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 8, 2004 Här är en bild som blev till när jag satt och lekte med mitt bidrag till hösttävlingen. Jag fyllde helt enkelt alla ytor utom himlen med svart och trixade lite med svärdet. Nu ser det mest ut som nån ond Jedi på nån fjärran skogsbeklädd måne. http://img.photobucket.com/albums/v397/PsychoCaptain/BloodTree-jedi.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet januari 5, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 5, 2005 Jepp, då var det dax för ett nytt bidrag i detta berömda galleri. Och den första av mig detta nya år 2005! Denna gång bjuds det på Samus Aran från Metroid. http://img.photobucket.com/albums/v397/PsychoCaptain/SamusAran.jpg Fixade till förstasidan lite också så det blir lättare att titta på tidigare bilder av allas vår käre PsychoCaptain ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alcarcalimo Skrivet januari 5, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2005 Snyggt ;) Dock tycker jag framsidan av hennes hjälm är lite väl platt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Hehe, oh yeah, psyk-tomte, vi möts igen, och halvt på din begäran! För att spara en massa text utgår jag ifrån att alla vet vad som gäller så wooohaaaaaaaaaaaaaaa! Jag bara fular mig så kom igen din gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamle... hehe, alla som har diss-grejer känga på fan! /I love ya all! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shiMa Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 As snyggt! Gillar Samus Aran mest, eftersom att jag är ett stort Nintendo fan. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 ååååååååååååååååh!!!! nån som äntligen gör lite samus fanart!!! nu blir ja lycklig ^__^ den va snyggig, riktigt najs, men tycker hon fick lite korta ben , lr för lång överkropp, vet inte vilket ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Samus har verkligen skaffat en fin jakttrofé =) Dina bilder är verkligen snygga, bara att Samus ser lite platt ut tycker jag. Ser alltid fram emot nya bilder från dig PS ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Jättesnygg Samusbild! har hon tagit kål på Master Chief lr?!? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet januari 6, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 Första bilden gillar jag inte, jag vet. Ingen vill höra det eftersom jag inte kan säga varför, men det gör jag bara inte. Alla de andra tre, mycket fina!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet januari 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 6, 2005 den va snyggig, riktigt najs, men tycker hon fick lite korta ben , lr för lång överkropp, vet inte vilket ^^; Både för lång överkropp och för korta ben tror jag, upptäckte själv det när jag var ungefär halvvägs in i tuchningen och då var det för sent... Det är ett misstag jag gjort förut. Jättesnygg Samusbild! har hon tagit kål på Master Chief lr?!? Det var meningen att resten av Master Chief skulle ligga och blöda på marken men det blev för jobbigt. Hans rustning är skitsvår att rita. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 hehe, vet inte vem jag skulle hålla på, Samus eller Master Chief... figurmässigt blir det nog Samus. Metroid äger! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet januari 7, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 7, 2005 Öööh, sorry att jag var inne och kladdade i din tråd, Psycho, om det är nån tröst var det där en ren fyllegrej som skulle spinna vidare på din kommentar till min "merry x-mas"-tråd, hoppas att jag inte väckte en massa hårda känslor och så hos någon. Skälet att jag inte raderar eller redigerar inlägget (ännu iaf ) är att jag klantade mig och det får jag stå för tycker jag så får man la se vad som blir av i framtiden. Det var lamt men jag är rätt van. Dina bilder är klockrena, kan ju passa på att nämna det, och färgläggningen är minutiös. Stabilt som fan! Never trust the boy next door.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 Faen vad go dom är alltså!! KEEP UP THE AMAZING FUNNY WORK!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet januari 13, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2005 hehe... snygg bild Håkan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Thanx. Ps Phsycho, tråden är ju egentligen din, jag vet inte riktigt vad du tycker om att jag sitter och kluddar i den? Ds Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet januari 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 Kolla här Håkan, så får du svar :) Tänkte vi kunde fortsätta våran battle där istället. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet januari 14, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2005 den va go! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 Ännu en TV-spels inspirerad bild. Pikmin 2 med min stora förebild Captain Olimar i spetsen spelas för fullt just nu. En ganska hastigt tecknad bild som från början bara var en kladd i kanten på ett papper fullt med andra teckningar, därför är den så liten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 Den va ju asskön^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2005 Hehe, mycket bra bild med pikmin där. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 2, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2005 Den där sista var ju jättesnygg! KEEP UP THE GOOD WORK! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 Tackar! Här är en en skiss jag gjorde av katt-tjejen i Fortsätt serien. Hon verkar inte gilla kläderna... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet februari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 18, 2005 O.O well thats one hot chick ! hehe hon ser ju jätte söt ut jö hö hö hö (pervers varning >.>) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg