PsychoCaptain Skrivet oktober 21, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2007 Lessen att jag inte vart här mer. Här kommer iallafall en hög nya bilder. Enjoy! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet oktober 21, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2007 Riktigt nice! Jag diggar isblocket! =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet oktober 21, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2007 Extremt sköna bilder. Sista bilden är helt klart mysigast. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 21, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2007 happy emo är fan bäst Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Qvarfordt Skrivet oktober 22, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2007 Sista bilden är sjukt snygg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet oktober 29, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2007 Är Psycho dekoration i någons bål? Eller har han kanske slagits mot Subzero? Är det kanske Subzeros bål som Psycho praoar som isbit i? Din nya avatar är något av det bästa jag sett. Hans tankar verkar gå i banor om "Jaha, dags igen eller?" Av någon anledning har jag fått för mig att Psycho ogillar vintern. Är han en hösttomte? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 1, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet november 1, 2007 Näh, han/jag hatar hösten. Kallt ruggigt och blött. Det enda bra med hösten är att löven är fina... tills dom faller ner på marken och man måste kratta upp dom och nästan få blodförgiftning av skavsår på tummen från räfsan och måste åka till sjukhuset med otäcka lila linjer som sakta sprider sig uppför hela armen och då inse att löv är ett otyg... hrm... Alltså: inte hösttomte^^ True story btw Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet november 1, 2007 Anmäl Share Skrivet november 1, 2007 Härliga bilder, diggar verkligen höst-tomten ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 14, 2007 Anmäl Share Skrivet november 14, 2007 alltid lika härliga bilder :D älskar framförallt isbiten, superhärlig ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet november 15, 2007 Anmäl Share Skrivet november 15, 2007 Näh, han/jag hatar hösten. Kallt ruggigt och blött. Det enda bra med hösten är att löven är fina... tills dom faller ner på marken och man måste kratta upp dom och nästan få blodförgiftning av skavsår på tummen från räfsan och måste åka till sjukhuset med otäcka lila linjer som sakta sprider sig uppför hela armen och då inse att löv är ett otyg... hrm... Alltså: inte hösttomte^^ True story btw Gillar själv hösten. Håller däremot med om lövproblemet, trots att jag inte har liknande erfarenhet av räffsrelaterade skador. Det värsta jag råkat ut för är diverse kramper och ont i ryggen. Leaves are bad, mmkay. Men jag kan förstå argumentet, när det är snö är det i alla fall torr kyla. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet januari 26, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet januari 26, 2008 Liten uppdatering med två nya bilder: Bild jag gjorde till min 100:de watcher på Sheezyart, Kiwi Of Doom. Den föreställer hennes mascot. Hon blev glad^^ Lite naket på denna bilden. Beware kids!:P Ett omslag till en påhittad tidnign på DeviantArt. Jag har blivit digital förresten, om det inte syns^^ Första bilden är en inscannad bild färglagd med wacom ritplatta och andra är helt gjord i datorn. Enjoy! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deru Skrivet april 5, 2008 Anmäl Share Skrivet april 5, 2008 dina bilder är så sjukt snygga <3 de :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 17, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 17, 2008 Mumsigt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg