PsychoCaptain Skrivet oktober 9, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2006 Tack så mycket allihop! Jobbade mycket på bilden så det är sjyst att få lite sjysta inlägg i tråden :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 9, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2006 skitcool! får än att tänka på partyt, med zombie-invasionen :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 9, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2006 zombie bilden e helt underbart söt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet oktober 18, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2006 skitcool! får än att tänka på partyt, med zombie-invasionen :D Haha, ja^^ Fast tomten var inte riktigt lika modig dåX) zombie bilden e helt underbart söt ^^ Tack så mycket! Fina ord från anime.se:s gore-mästare^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RootOfEvil Skrivet oktober 30, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2006 *uppspärrade ögon* woooooooooow... Yea, najs! you own man! Finns många bra manga tecknare här ^^, Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 9, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 9, 2006 Vargryttare Ny bild. Enjoy! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet november 9, 2006 Anmäl Share Skrivet november 9, 2006 ooh tuffig, gillar vargen massor ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet november 9, 2006 Anmäl Share Skrivet november 9, 2006 Tufft som bara den! =D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet november 12, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 12, 2006 En snabb liten bild med en gul pikmin från spelet Pikmin till Gamecube. För ovanlighetens skull inte fäglagd i datorn utan med färgpennor Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet november 12, 2006 Anmäl Share Skrivet november 12, 2006 Höh, har aldrig spelat spelet men den där lilla filuren var väldigt söt =3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 20, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 Dax att ta in galleritråden i 2007 :) Roks mamma iklädd kimono: Hoppas jag gjorde tecknen rätt^_^' Inte här så ofta nuförtiden. Kika gärna in här oxå. Postar bilder lite oftare där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet februari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 Riktigt snygg den där! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 Skitsnyggt som vanligt. (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet februari 20, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2007 Underbar C: Jag älskar Rok och hans mamma <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet februari 21, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2007 ooh helt o hållet älskar kimonoflickan :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet februari 21, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2007 Dax att ta in galleritråden i 2007 D:!!! Du lever xD, trodde du hade för dig med någoting annat, men iaf snyggt! Posta fler bilder :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet februari 24, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 24, 2007 Japp, jag är vid liv^^ Tack så mycket allihop, kul att ni gillar henne! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 16, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet april 16, 2007 Springande Psycho gif. Orkade inte animera mössan. Gjord mest som ett test och inte särskilt genomarbetad^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet april 16, 2007 Anmäl Share Skrivet april 16, 2007 Häftig! X3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 16, 2007 Anmäl Share Skrivet april 16, 2007 Störtskön, btw älskar din nya avatar, har inte lagt märkte till den innan iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet april 19, 2007 Anmäl Share Skrivet april 19, 2007 charmig gif ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svempa Skrivet april 20, 2007 Anmäl Share Skrivet april 20, 2007 Skön ^^ tycker dock du borde animera mössan, lite synd... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet april 29, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet april 29, 2007 Svempa: Jag vet men jag orkade bara rita ett huvud^^' Ny bild! Plockade fram två spel jag inte spelat på ett tag, Pikmin 2 och Zelda: the Minish Cap. Bilden är en combo av dom^^Link Vs Olimar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robot6 Skrivet juni 27, 2007 Anmäl Share Skrivet juni 27, 2007 När kommer det fler bilder? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juni 29, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet juni 29, 2007 Vet inte. Är inte här så ofta nuförtiden :( Men du kan ju kolla denna länken, som leder till min sida på Sheezy Art. Där postar jag nya bilder oftare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg