PsychoCaptain Skrivet juli 20, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 20, 2006 Hehe. Mer Lisebergskaninen än Jazz XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2006 Haha, sant^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet juli 21, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 21, 2006 Underbar kanindräkt, fast Rok ser inte ut att stortrivas direkt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juli 23, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 23, 2006 PC&Z Självporträtt. Synd att jag inte ser lika häftig ut i verkligheten... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 23, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2006 Nice! En fråga bara (till alla tecknare): hur ska man avgöra hur stor/liten en hand/fot/etc ska vara när den är längre fram/längre bak än motsvarande? Är det bara att man går lite på känn samt en gnutta logiskt tänkande eller finns det nån regel man går efter? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juli 23, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 23, 2006 Jag brukar gå på känn. Ibland funkar det och ibland inte. Fins säkert nån komplicerad perspektivteknik man kan använda om man är riktigt seriös men vem orkar sånt ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 23, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 23, 2006 Okej där ser man, tja det brukar ju fungera för din del iaf. Har åtminstånde inte sett nån bild där det inte fungerar än så länge ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juli 24, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2006 jag går oxå på känn, första gångerna ser det ut som skit, men once you start to practise you'll get the hang of it evebtually. hjälper kanske att tänka logiskt <.< jag tänker ofta inte alls på det jag ritar, går på autopilot medans jag dagdrömmer om andra saker pc, alla bilder sen min senaste kommentar is the awesome, men det har jag redan sagt :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juli 24, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2006 Hmm jag vet om det kan hjälpa, men vi gjorde så på tekniken när vi ritade hus, de är iofs väldigt fyrkantiga och så. Man ritar en prick, hmm kallas, ja horisontpunkt kanske. :S Hur som helst så ska alla streck som är parallella i verkligheten (3D) gå till den punkten, så man kan ju kanske tänka sig att man ritar två streck och innanför dem ritar armen, om du böjer armen (armbågen), kommer du behöva en ny horisontpunkt och två nya stödstreck, då kmr automatiskt armen att bli bredare ju längre ut från pappret den kmr, sen är det bara du ritar handen i slutet på armen direkt i skala mot armen där, så de ser bra ut :P... Fast nu kom jag på en sak, vi fick aldrig lära oss formeln för att räkna ut hur brett något skulle vara, så ja antar att det här inte hjälper om man inte vet de >_< Plus att ja antar att de inte funkar om man har nåt som går exakt rakt ut från punkten -_-' Sen är det nog lite skumt att använda det här på figurer vad vet jag. Ni gör mest troligt bäst i att ignorera vad jag skrivit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juli 24, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 24, 2006 *Ignorerar föregående inlägg* ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rocky Skrivet juli 24, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2006 Jag älskar dig, PsychoCaptain! Eller nästan! Jag älskar iaf din tecknarstil. Gillar också att du lägger tid på att färglägga. Bilderna blir ju, oftast, 6432634728 gånger bättre tycker jag! Keep it moving! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juli 24, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2006 jag älskar hela PsychoCaptain Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet juli 25, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2006 najsigt, gillar kissekatten :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 25, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2006 Ni älskar PsychoCaptain, men jag älskar MED PsychoCaptain. Nej jag skojade bara, eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rocky Skrivet augusti 17, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2006 Fler bilder? Snäääääälla! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet september 12, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 12, 2006 Detta är en bild jag gjort åt en snubbe jag känner. Han ska göra klistermärken av den (i svartvit version) och sätta på sin bil ^^' Dawgs of Nässjö Och jag är oskyldig till texten. Den är påhittad av någon annan och jag kunde inte övertala honom att rimmet var rätt crappy Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet september 12, 2006 Anmäl Share Skrivet september 12, 2006 Den var ju stenhård rakt igenom. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet september 13, 2006 Anmäl Share Skrivet september 13, 2006 haha klockren! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet september 29, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 29, 2006 Okej, jag vet att W.I.T.C.H. är ond amerikansk wanna-be-manga med Sailor Moon komplex men jag har mer eller mindre blivit tvingad att läsa den och jag kan ju inte sluta mitt i :P (men oroa er inte, jag kräks på tv-serien, precis som alla andra) Min favorit av häxorna är iallafall Irma Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet september 29, 2006 Anmäl Share Skrivet september 29, 2006 Snyggare än orginalet IMO ;D Jao...gillar bilden skarpt, söt :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet oktober 5, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2006 Psycho Vs. Zombie Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Warwolt Skrivet oktober 6, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2006 OMG :O tomten dödar ZOMIBES! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet oktober 7, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2006 Dead Rising anyone? xD Görsnyggt Psycho, du misslyckas aldrig med att imponera! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet oktober 9, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2006 Jösses... Diggar zombien till vänsters min. "Aje!" Psycho vet precis hur man tar hand om vandrande lik! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet oktober 9, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2006 Hur kan man INTE älska den bilden? : D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg