PsychoCaptain Skrivet maj 1, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 1, 2006 Japp, visst är det My Neighbour Totoro av allas vår animegud Hayao Miyazaki. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 1, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2006 Låt mig gissa, My Neighbour Totoro? Har inte sett den men vill. :P Jag med, fick tag i den för ett tag sen men subben var totalt osynkad och lyckades inte synka den heller =( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet maj 2, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2006 Hehe, det ser ut som Psycho säger: "Ja, jag är en tomte, släpp mig nu." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet maj 3, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2006 Denna är den coolaste bilden här tycker jag : D fettsnygg : ) o gullig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet maj 11, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2006 nice med Totaro..=) gillar även Mossy-Mushroo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juni 7, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 7, 2006 För er som missat det fins det en ny serie av mig på enterVoid.com. Lite av anledningen till att jag inte vart här så mycket på sistone. snabblänk direkt till striden Ashes Vs Rok Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siz00r Skrivet juni 7, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2006 å fan det är du som är han ;D (votade bra på dig ^^ synd bara att jag måste träna lite innan jag gör min egen gubbe;O suger på att rita) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet juni 7, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2006 hehe gillar nyaste bilden, sött :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robot6 Skrivet juni 9, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2006 Hur får du till skuggorna PC? Bilderna var grymt snygga Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juni 9, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 9, 2006 Hur får du till skuggorna PC? Ritar skuggorna helt på fri hand, inga trix. Vet inte hur jag ska förklara mer än så^^ Bilderna var grymt snygga hehe gillar nyaste bilden, sött :3 Tack så mycket båda två! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet juni 9, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2006 Älskade voidmatchen =D Hoppas och tror att du vinner, diggar Rok som fan ^-^ Blev mer nyfiken på hans bakgrund nu, och hans morsa. Hon är väl inte död eller så? O: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juni 9, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 9, 2006 Säger jag inte :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet juni 9, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2006 Doh! >.< Jag visste det! Men man får väl veta det i framtiden? O: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet juni 9, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 9, 2006 Jag tror inte att du har dödat henne PC. Du är för konspiratorisk för det. >:D Men det är bara vad jag tror. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robot6 Skrivet juni 19, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2006 Hur får du till skuggorna PC? Ritar skuggorna helt på fri hand, inga trix. Vet inte hur jag ska förklara mer än så^^ Ritar du dom inte sen på datorn när du färglägger bilden? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juni 29, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 29, 2006 Jag använder naturligtvis datorn för färgläggningen. Photoshop. Skapar ett nytt lager för skuggor, drar en linje runt området där skuggan ska vara med pennan/penseln eller lassot (beroende på vilket humör jag är på ^^), fyller området med färghinken. Klart. Här är en ny bild där jag använt denna otroligt avancerade teknik för att skapa kusligt snygga skuggor: Love is in the air Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juli 1, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 1, 2006 Ho! Ännu mer bilder från den slöe PsychoCaptain! Vad kan ha hänt? Någonting måste vara fruktansvärt fel... ^^ Denna bild föreställer Zaffeus och Kubo som vars strid borde dyka upp närsomhelst på EnterVOID.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juli 1, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2006 Hehe, du är iaf mer produktiv än jag, Psycho. De två senaste bilderna var bra gjorda. Skuggorna är som sagt, urbra :) Men nu får Zaffes strid ta och komma upp tycker jag :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robot6 Skrivet juli 7, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2006 är du slö när du ritar dom där så sover jag när jag ritar ;) :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 9, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2006 Jäkligt snyggt som vanligt Psycho Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juli 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 19, 2006 Yeah, det är Rok... igen. Lessen om jag tråkar ut er. Kanindräkten? Kolla Voids forum. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juli 19, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2006 Söt! Du tråkar inte ut någon PsychoCaptain, det kan jag försäkra dig :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet juli 19, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2006 hehe söt bunny suit xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet juli 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 19, 2006 Thanx :D Tror jag ska göra en med honom i Silent Hill kanin dräkt oxå ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juli 19, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2006 Snyggt ^^ trodde först att Rok var utklädd till Jazz Jackrabbit men så kom jag på att hans mage är gul..sen så hade han ju iofs ingen röd bandana Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg