PokaSorM Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 Nåja jag har gort många trådar om honom och serier ochså men hur jag gillar honom så är han så himla rolig ochså... XD men hur tycker om honom XDXDXDXDXD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 Ja du, jag äger med Game&watch mot yoshi,fox,pikachu och kanske donkey kong. Hyfsat bra, men ajg fattar bara inte vad oil skall vara bra för. "Hoppsan jag halkade" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 Han är lite svårstyrd på grund av ryckigheten. Men annars är han ju stencool! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet oktober 12, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2004 heh det tycker inte jag... jag är mycket van i det så det är lätt att styra honom Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 Spelat ssbm med game&watch. Han är sämst :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 Hur coolt är det inte på en skala 1-10 att kasta korvar med en stekpanna egentligen!! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 Hur coolt är det inte på en skala 1-10 att kasta korvar med en stekpanna egentligen!! :) Jag trodde det var pannkakor eller plättar XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 Hur coolt är det inte på en skala 1-10 att kasta korvar med en stekpanna egentligen!! :) Jag trodde det var pannkakor eller plättar XD Dem kan lätt misstas för pannkakor och plättar, men ser du att korvarna har formen av Mamma scan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 haha, nej, dom ser ut som platta pannkakor :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 31, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 31, 2004 haha, nej, dem ser ut som platta pannkakor :) Platta pannkakor? Trodde dem var runda.. Ursäkta för att Game and Watch tråden spårade ut så här men det är ganska allvarligt det här; kastar han korvar eller kastar han platta pannkakor? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet november 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 8, 2004 Det är Becon elle korvar fast ganska Svata då han måste vara den sämska att göra mat^^ Varsegood och ät XD han är min favorite caratär ^^ jag brukar vinna med honom med min store sister på Super Deahf Xp branmän hjälper mig XD då blir hon arg ochsåXD och säger att han är ett LIK XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 8, 2004 Anmäl Share Skrivet november 8, 2004 haha, nej, dem ser ut som platta pannkakor :) Platta pannkakor? Trodde dem var runda.. Ursäkta för att Game and Watch tråden spårade ut så här men det är ganska allvarligt det här; kastar han korvar eller kastar han platta pannkakor? Han kastar pannkakor, det kan man läsa i trofé grejsimojset :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet november 8, 2004 Anmäl Share Skrivet november 8, 2004 Enligt game&wacth spelet så är de korv så jag säger korv. Det går att bevisa de också Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet november 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 9, 2004 Japp han har Rätt Mr game & watch kastar Korvar^^ Han är så så DUM XD fast han kan vara bra för nåt ^^ om man ska döda Andra Lik och nåt annat Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet november 10, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet november 10, 2004 Oil Attacken är bra ^^ fast det är störade att mon ska samla skott i hinken sen kommer det roliga att Kasta Oila ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet december 2, 2004 Anmäl Share Skrivet december 2, 2004 Det är korvar...det står ju på Trophy infon :sleep: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 30, 2004 Anmäl Share Skrivet december 30, 2004 suck... ett livs spelande är förstört... korvar... men strunt samma game and watch är grym men tycker att zelda är mycket mäktigare att spela med Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 31, 2004 Anmäl Share Skrivet december 31, 2004 Eh, jag har spelat ssb men jag har inte sett game and watch där. Hur ser han ut? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet januari 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 1, 2005 om du söker på Google på Mr Game & wacth so kommer du och see honom XD han är jag på RPG Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet januari 1, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 1, 2005 om du söker på Google på Mr Game & wacth so kommer du och see honom XD han är jag på RPG ÅH! Han! Ja han känner jag igen! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokaSorM Skrivet januari 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 1, 2005 Mr Game & Wacth x Zelda XD det är bra par *Tycker jag XD* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg