Japs Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 Jag, Zaffe och Manik var hos en av mina kompisar och hade spelkväll i helgen. När vi inte spelad tecknade vi, klockan 3 på natten!! Jag gjorde bara en skiss och det är denna Shinobi Dream: Kommentarer? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 Fin! Du har fått till linjer och proportioner bra (eventuellt kanske skulle vissa 'behag' för minskas lite). Hon är söt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 (eventuellt kanske skulle vissa 'behag' för minskas lite). Varför, behag finns ju till för att behaga :) Jag tycker att bilden är riktigt snygg, speciellt om man tänker på att den ritades 3 på natten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 Ännu en mycket bra gjord bild utav japs, men händerna kan vara lite mer detaljerade, fast det är ju iochförsig bara en skiss men ändå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 Sparar den konstruktiva kritten till en annan gång. Hon är jävligt söt, ser sådär "nätt" och fin ut. Riktigt bra, gillar håret! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 Kawaii, jag förväntar mig en minst 20 sidor lång yuri manga från dig nu. Och behagen är inte större än C kupor... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 nice... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 Krunaldo: Är du säker på att det inte är D-kupor? :0 Annars var bilden snygg. Men det är något i ansiktet jag inte gillar.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 Jättebra bild, dock händerna stör jag mig lite på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaiYem Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 jättesnyggt, tycker hon ser ut som en liten panda i ansiktet :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 härlig skiss..enda ja egentligen inte vill påpeka men e alldeles för trött för o låta bli... erm.. lr nåt...men iaf. benen ser lite tjocka ut, om man ska jämföra me hur smala armar hon har... annars hur skön som helst, hon har väldigt söta ögon ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 12, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2004 Kawaii-Ninjan? Så söt i ansiktet =D Jäkligt snyggt tecknat Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 25, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2004 Lika bra som vanligt ;) den va asasnyggt tecknat mm händerna ä lite mysko. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg