Weee Skrivet oktober 10, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2004 Lite tidigt kanske ^^' men jag kände för att göra en halloween bild. Orkade inte färglägga ordentligt, har för lite tid u.u men men.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet oktober 10, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2004 Den va grym! Fast huvet var kanske i smalaste laget. Men jag gillar den verkligen, ascool tröja! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet oktober 10, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2004 Rätt så grym! Gillar håret. 7.5/10 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet oktober 10, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2004 cool, gillar håret Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet oktober 10, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2004 Du har ritat den precis som den ska ritas. Han ser rätt läskig ut. >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet oktober 10, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2004 så söööööööööt =:)= Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 11, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 Snygg bild, har egentligen ingenting att klaga på... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Weee Skrivet oktober 11, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2004 vicious: För smalt O.o really? Ok ska tänka på det ^^ Jasper: tack zaku: tack cainz: Det var ju bra :P ebba: ^__^ mr fantasy: :) tack, fast det finns garanterat massor att klaga på om du går på lite kritiskt ^^ Tack för alla era kommentarer, det värmde ^^ nej nu tar jag nog och lägger mig.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet oktober 20, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 20, 2004 Himla snygg! snyggt med kniven bakom ryggen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg