Doddis Skrivet oktober 27, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2004 du liten? och vad sjutton är jag ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 27, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2004 Hihi... det vill du inte veta vad du är för nåt men vi är ju typ lika små eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 27, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2004 hehe.. okej men du hat ju tränat och du är ju äldre en mej och dem äldre brukar ha det lättare att göre det än dem lite mindre har :( men som sagt mycket snygg bild du har gjort ;) p.s du ä min nya idol :P Jag känner en 14-åring och någon till som är yngre som slår mig. :P Wee, jag har en f a n. :D Edit* Varför skall det där ordet vara en svordom på svenska? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 27, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2004 uj du ThoseN jag såg först nu att du bara är ett år äldre än mig >. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg